    From: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [NT] Zmywarka 2 ;-)
    Date: Wed, 02 Dec 2009 13:03:11 +0100

    Andrzej Kmicic pisze:

    > Może zamieniłem rurki podłączając płaszcz do krućca tego co pcha z tym
    > co ma ssać ??? (oba sa koło siebie a nie przezornie nie zaznaczyłem).
    > jeżeli ma wysysać to zapewne na zasadzie jakiegoś podciśnienia z
    > płaszcza bo nie przechodzi przez żadną pompkę. Pewnie taka pompka na
    > peczerzyki powietrza. Tyle że te pecherzyki ida w druga stronę zalewajac
    > zezę zmywarki.

    I znów rozłozyłem na częsci :-), okazało się że nie zamieniłem rurek one
    maja ciut inne srednice tak wiec zamiana jest niemozliwa. Jedna rurka
    dołaczona jest od dolnej częsci labiryntu płaszcza wodnego do czujnika
    poziomu tego ze styropianem na dnie obudowy a druga rurka jest ciut
    nizej płaszcza wodnego z maleńkim dodatkowym zbiorniczkiem i
    wyprowadzona jest do elektrozaworu zewnętrznego na puszki rurze
    zasilająco spustowej, pobierajacego i odprowadzającego i wodę scieki,
    tam zapewne jest czujnik podciśnieniowy bo jak sie w nią dmuchnie to coś
    w puszce zewnetrznej elektrozaworu pyka ?.
    I znów nic nie wiem czemu tą rurką wylatuje woda do zęzy zmywarki bo
    moim zdaniem powinna być odsysana ?. A może się mylę ?. Pneumo
    hydraulika zaczyna mnie przerastać i powoli zaczynam zbierać kasę i
    wyrok na Lady nieuchronny chyba że jakiś szlachetny rycerz pomoże :-).

    pozdr
    Ak