  • Data: 2020-03-31 23:16:24
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-03-2020 o 22:59, J.F. pisze:

    > To lekarz okresla przyczyne w akcie zgonu. Oczywiscie domniemana.

    I nie ma sposobu żeby zbadać na covid, nawet jeśli tak podejrzewa.
    Cytowałem tego typu przypadki.

    > Zeby sie pojawil prokurator ... no ciekaw jestem, kto wzywa ...

    Nieważne i tak olewa, też było w cytatach.

    Jest dokładnie odwrotnie.
    Dwoje moich rodziców umarło w szpitalu, nikt im sekcji nie chciał robić.
    Musiałbym sam tego zażądać.

    A nie mamy?

    > We Wloszech zmarlo 11 tys ludzi. Ale od poczatku epidemii, czyli u
    > nich jakis miesiac. 400 dziennie.
    > W skali kraju moze i wymierne jak umiera 1400 zamiast 1000, ale
    > myslisz, ze w mniejszej skali ktos zauwazy ?
    > Taki np prokurator rejonowy widzac raport, ze wczoraj odeszly 3 osoby,
    > podczas gdy normalnie jest to od zera do 5, srednio 2 ...

    Jaki raport?
    Myślisz, że prokuratorzy dostają raporty o ilości zgonów na ich terenie?

    > Tylko skad by mialy sie doliczyc ...

    Doliczą się, tak jak my wszyscy.
    Za rok, dwa, albo trzy.
    Ale wtedy to już będzie musztarda po obiedzie.