    From: "n" <...@...e>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: NVidia Quadro FX 3800M, a wyjscie audio (DP)
    Date: Fri, 23 Nov 2018 18:41:58 +0100

    Dzięki za info.
    U mnie co ciekawe, z "lepszej" karty nVidia Quadro FX3800M dźwięk przez DisplayPort
    mi nie wychodzi do monitora EIZO EV2455 ani bezpośrednio przez kabel DP->DP, ani
    przez DP->aktywna przejściówka->HDMI nie bo nie i co nam zrobisz (Win widzi aktywną
    przejściówkę).
    Natomiast na obydwa powyższe sposoby dźwięk wychodzi na monitor z nieco słabszej
    "połówkowej" karty nVidia Quadro FX 1800M.
    Czyli jednak to raczej nie kwestia monitora.
    Nie wiem, czy jest to problem samej karty Quadro FX 3800M (hardware'u), czy
    sterowników do niej, a może Vbiosu.
    Dla karty FX 1800M w Win 10 zainstalowuje się sterownik NVIDIA High Definition Audio
    (29/06/2015 v.1.3.30.1 VINBLUENVHDA64V), ale do FX 3800M nie zainstalowuje się.
    Obydwie karty to jest generalnie podobny rocznik 2009/2010, FX 1800M może z pół roku
    nowsza od FX 3800M.

    -----