    From: paranoix <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na basen
    Date: Tue, 07 Sep 2010 11:03:23 +0200

    W dniu 2010-09-07 10:29, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra"<h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości

    > Pewnie sie wypieli, zawsze mozna probowac uzyskac odszkodowania do
    > wlasciciela basenu...

    Na wielu basenach są takie małe schowki na rzeczy wartościowe i dopisek,
    że za rzeczy nie pozostawione w depozycie pływalnia nie odpowiada. Nawet
    na dużych obiektach tych schowków jest zwykle nie więcej niż 20, więc
    większość chyba zabiera kluczyki ze sobą, w tym ja.

    Ja nawet miałem lepszą przygodę, bo raz przez roztargnienie zostawiłem
    spodnie na ławce nie chowając ich do szafki... A w spodniach klucze i
    wystający portfel... Gdy wróciłem z pływania i to zobaczyłem, nogi się
    pode mną ugięły, ale wszystko było w jak najlepszym porządku. Na
    komisariacie i w ubezpieczalni chyba by mnie wyśmiali...

    Basen w Pruszkowie :)