  • 21. Data: 2014-05-30 21:57:31
    Temat: Re: Na filmach...
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-05-30 20:24, paskuda03 pisze:

    > Dokładnie nie numer, ale informacja o numerze
    > ( która nie jest tożsama z numerem i daje się ustawiać )
    > Przykładowo jeden z serwisów VoIP dostępny nadal w PL
    > pozwala na zdefiniowanie (i weryfikację) co jest
    > wysyłane jako nasz numer identyfikacyjny.
    > przykład
    > http://zapodaj.net/ee952e44aa5a8.jpg.html

    Opróćz tego, co widzisz, między centralami przesyłane są jeszcze
    dodatkowe informacje, pozwalające na identyfikację

  • 22. Data: 2014-05-30 22:47:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 May 2014 21:55:52 +0200 osobnik zwany animka
    napisał:

    > Jak ktoś ma numer zastrzeżony, to nawet z niektórymi infoliniami banków
    > się nie połączy. Centrala nie rozpozna.

    nie nie rozpozna tylko odrzuci. I to jest funkcja centrali banku, a nie
    centrali operatora, który ma dużo więcej informacji o swoim abonencie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-05-30 23:44:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 May 2014 21:56:18 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Niestety, jeszcze nie

    Czytnik linii papilarnych ma nowy iphone i sporo notebookow.
    Masz pewnosc ze tych odciskow nie mozna zdalnie odczytac ?

    J.

  • 24. Data: 2014-05-31 17:43:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 30 May 2014 20:47:45 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > nie nie rozpozna tylko odrzuci. I to jest funkcja centrali banku, a
    nie

    Który bank odrzuca?

    --
    Marek

  • 25. Data: 2014-05-31 18:06:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 31 May 2014 17:43:02 +0200 osobnik zwany Marek napisał:

    > nie
    >
    > Który bank odrzuca?

    nie wiem, zapytaj animki

  • 26. Data: 2014-05-31 21:13:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.14 18:06, masti pisze:

    > nie wiem, zapytaj animki

    Najpierw się mądrzysz, sadząc ogólniki, a jak Cię zapytać o szczegóły,
    to odsyłasz do mądrzejszych od siebie.

    --
    collie
    http://www.pustamiska.pl

  • 27. Data: 2014-05-31 21:38:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message

    > A jakie to ma znaczenie? Sieć dokładnie wie, z jaką komórką się
    > połączyłeś. Wie to także po zakończeniu rozmowy więc nagłe jej przerywanie
    > po jakimś tam czasie, żeby Cię nie zlokalizowali -
    > to zwykła ściema.

    Ano takie, że przez VoIP nie dzwonisz przez wieże komórkowe
    tylko przez internet, a pakiety w sieci internet możesz routować
    jak Ci się tam chce i wchodzić w sieć komórkową tam gdzie chcesz.

    > W bazie danych jest lokalizacja każdego aktywnego telefonu (włączonego)
    > oraz ostatnia lokalizacja wyłączonych.

    Tylko że to prawda przy spełnionych pewnych założeniach...
    W normalnych sytuacjach gdy każdy telefon ma inny IMEI
    i inny SIM ma to uzasadnienie ale jak zaczniesz kombinować
    to się to wszystko psuje w bazach... i lokalizacja może głupieć.

    > Zapewne nie raz słyszeliście zakłócenia w głośnikach, które powoduje co
    > jakiś czas telefon lezący nieużywany - to chwilowe potwierdzanie
    > lokalizacji. Daje znak, że ciągle "żyje".

    Jasne... ale teraz pomyśl sobie, że Twój telefon komórkowy
    używa nie BTSa tylko jakiegoś wifi kafejki i dzwonisz przez VoIP...

  • 28. Data: 2014-05-31 22:12:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    a co to za troll przylazł?

  • 29. Data: 2014-05-31 22:18:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.05.14 22:12, masti pisze:

    > a co to za troll przylazł?

    Lustra nie masz?

    --
    collie
    http://www.pustamiska.pl

  • 30. Data: 2014-06-01 01:37:40
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Jasne... ale teraz pomyśl sobie, że Twój telefon komórkowy
    > używa nie BTSa tylko jakiegoś wifi kafejki i dzwonisz przez VoIP...

    a jasli nie dzwonie z wifi?

    wracam do mojego zloczyncy - ot w dowolnym miejscu wyciaga komorke i
    dzwoni. byc moze laczy sie przez internet - i dzwoni przez voip.

    ale w takim razie wiadomo gdzie wszedl do sieci

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg