    Subject: Re: Nadgorliwość gorsza od faszyzmu.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 9 Nov 2019 12:20:11 +0100

    W dniu 2019-11-09 o 10:42, Shrek pisze:

    > Próbowałem - i to pierwsze zdanie to było jedyne co mi się udało
    > przeczytać. Potem znudziłem się w połowie pierwszego akapitu.

    Zdecyduj się czy przeczytałeś całe zdanie czy też go nie przeczytałeś,
    bo "znudziłeś się w połowie pierwszego akapitu". Jedna część Twojej
    wypowiedzi zaprzecza drugiej części.

    Skoro się znudziłeś to po co odpisujesz?

    > Jak chcesz z kimś dyskutować, to staraj się pisać zrozumiale.

    Mnie nie dziwi, że moja wypowiedź jest niezrozumiała dla Ciebie, skoro
    nawet nie raczyłeś przeczytać pierwszego zdania.

    > Jak ci więcej osób pisze, że coś z twoim postem jest nie tak, to
    > zasanów się czy nie mają racji.

    Jak chcesz z kimś dyskutować to zapoznaj się z tym co ktoś ma do
    "powiedzenia". Skoro nie chcesz tego przeczytać to znaczy, że nie chcesz
    dyskutować albo uważasz się za takiego zarozumialca, że nie interesuje
    Cię czyjeś zdanie.

    Powtarzam po raz kolejny: nie chcesz dyskutować, nudzi Cię czytanie
    długich wypowiedzi czy też nie umiesz na tyle dobrze czytać i tekst ten
    jest dla Ciebie zbyt długi to olej ten wątek i nie zaśmiecaj tego wątku
    swoimi nic nie wnoszącymi w ten wątek wypowiedziami.