  • 1. Data: 2010-09-05 10:09:21
    Temat: Naganne zachowanie pracownika Hilton Warszawa
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    Witam,

    w związku z totalnym brakiem odpowiedzi od Hiltona publikuję list
    wysłany do Hilton Warszawa i innych placówek Hiltona w tym centrali.

    Olek

    -----------------------------------

    Szanowni Państwo,

    Chcę poinformować o nagannym zachowaniu Państwa firmowego kierowcy
    samochodu marki Mercedes nr. rej. WB82332 w Warszawie dnia 23.08.2010 na
    ul. Powstańców Śląskich w okolicach godziny 17:00.

    Jak zwykle o tej porze na ul. Powstańców przed skrzyżowaniem z
    Wrocławską jest korek. Jadąc motocyklem pomiędzy stojącymi samochodami
    zobaczyłem otwierające się nagle kilka metrów przede mną drzwi ciemnego
    samochodu. Na szczęście w takich warunkach przemieszam się z niewielką
    prędkością (20-25km/h) i zdołałem zahamować przed tą nagłą przeszkodą. W
    tym momencie usłyszałem od Państwa kierowcy potok niecenzuralnych
    wyzwisk. Dowiedziałem się kim jest moja matka, moja żona i ja sam. Na
    pytanie czy kierowca chce wezwać policję otrzymałem równie niecenzuralną
    odpowiedz.

    Państwa kierowca odjechał 50m i stanął dalej w korku, ja wyciągnąłem
    telefon, żeby zrobić zdjęcie tablic rejestracyjnych. W tym monecie po
    raz kolejny zostałem obrzucony błotem przez Państwa pracownika.

    Nie dosyć że o mało nie doszło do groźnej w skutkach kolizji, to okazuje
    że Państwa kierowca nie zna przepisów Kodeksu Ruchu Drogowego, który
    umożliwia mi przemieszczanie się pomiędzy stojącymi samochodami, a jemu
    zabrania w opisanych warunkach otwierać drzwi pojazdu, aby nie ryzykować
    zdrowia lub nawet życia innych użytkowników drogi. Zwłaszcza, że nie
    było żadnego powodu do otwarcia drzwi, chyba że ktoś chciał wystraszyć
    motocyklistę.

    Sądziłem dotąd, że logo HILTON na "kogucie" samochodu do czegoś
    zobowiązuje. Zawsze uważałem Państwa markę za synonim wysokiej kultury i
    wysokiej jakości usług. Tym razem okazało się to nad wyraz błędne
    mniemanie. Byłem po prostu zszokowany zachowaniem i słowami
    przedstawiciela firmy Hilton.

    Domagam się przeprosin za naganne i obraźliwe zachowanie które mnie
    spotkało.

    Z poważaniem
    Olek Kwaśniewski

    Dear Sirs,

    I would like to pay your attention for reprehensible behavior of Hilton
    driver of Mercedes cab with the license plate WB82332. The event took
    place in Warsaw at Powstancow Slaskich Street, in August 23rd, 2010 at 5
    p.m.

    At that time there is always a traffic jam just before Wroclawska and
    Powstancow Slaskich crossing. I rode my motorcycle very slowly (12-16
    mph) among the cars stuck in the jam and suddenly Hilton cab driver
    opened the car door just before me. Fortunately I managed to stop before
    this suddenly appeared obstacle. Then Hilton driver began to hurl
    insults at me. I got to know from him who is my mother, my wife and
    myself. Needless to say that was a shower of abuse. Asked whether he
    wanted to call for police he answered with the very vulgar words. When
    he noticed me taking photo of his car license plate he again flung a mud
    at me.

    I must say he not only nearly caused the dangerous accident but also
    does not know the basic rules of Highway Code. It allows motorcyclist to
    move among standing cars and car driver must not opened his car door in
    that situation not to risk motorcyclist health or even life. Especially
    if there is no reason to open the door unless wanting to frighten the
    motorcyclist.

    So far I has been sure that Hilton logo on the cab obliges its driver to
    drive not only in accordance with the Highway Code but also to behave
    politely. Hilton seemed to me the symbol of high culture and high
    quality service. This time I was badly wrong. I was simply shocked with
    Hilton representative behavior and words.

    I request your apology for this insulting and reprehensible behavior of
    your cab driver.

    Yours sincerely,
    Olek Kwaśniewsk

  • 2. Data: 2010-09-05 10:23:13
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski" :

    Popieram w całej rozciągłości!

    Natomiast nie wiem czy to zbieg okoliczności z twoim nickiem, ale jeśli nie,
    to chyba powinno być Aleksander. Olek to tak przy piwie...

    Pozdrawiam Johnny

  • 3. Data: 2010-09-05 10:37:54
    Od: Olek Kwaśniewski <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com>

    W dniu 2010-09-05 12:23, johnny pisze:
    > Użytkownik "Olek Kwaśniewski" :
    >
    > Popieram w całej rozciągłości!

    Szkoda że kierownictwo Hiltona nie popiera :(

    > Natomiast nie wiem czy to zbieg okoliczności z twoim nickiem, ale jeśli
    > nie, to chyba powinno być Aleksander. Olek to tak przy piwie...

    hehe ... To nie jest nick, zawsze uważałem że tekst podpisany imieniem i
    nazwiskiem jest więcej wart niż ten podpisany nickiem. Ciężko konkurować
    w internecie (np. pozycjonowanie mojej strony) z Aleksandrem
    Kwaśniewskim, m.in. dlatego Olek Kwaśniewski.

    --
    Olek

  • 4. Data: 2010-09-05 10:40:31
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Olek Kwaśniewski"
    <olek-kropka-kwasniewski-malpka-@gmail-kropka-com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Witam,
    >
    > w związku z totalnym brakiem odpowiedzi od Hiltona publikuję list wysłany
    > do Hilton Warszawa i innych placówek Hiltona w tym centrali.

    Donieś na policję.
    Masz zdjęcia samochodu z komórki. Niech się gość tłumaczy.

  • 5. Data: 2010-09-05 11:00:50
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

> [...]

    > internecie (np. pozycjonowanie mojej strony) z Aleksandrem Kwaśniewskim,

    No dobra, ale my tu nie mówimy o pozycjonowaniu stron w internecie tylko o
    oficjalnej skardze. A ta wymaga powagi i rzetelnego podejścia do sprawy.
    Skoro masz w dowodzie Olek, to ok, ale jak stoi tam Aleksander to wypadałoby
    raczej Aleksander. No i w tym piśmie może jednak zaznaczyłbym, że nazwiska
    to zbieg okoliczności. Może dlatego potraktowali cie jak dowcipnisia.

    Zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2010-09-05 11:32:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-05 12:40, Marcin N pisze:

> [...]
    a.pl...

    > Donieś na policję.
    > Masz zdjęcia samochodu z komórki. Niech się gość tłumaczy.

    A z czego ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2010-09-05 11:37:56
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 10-09-05 13:32, Kuczu pisze:
    > A z czego ?

    Ze spowodowania zagrożenia m.in. Jest na to chyba paragraf

    --
    Tom01

  • 8. Data: 2010-09-05 11:55:18
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-09-05 13:37, Tom01 pisze:

    > Ze spowodowania zagrożenia m.in. Jest na to chyba paragraf

    To ja poprosze o paragraf oficjalnie zezwalajacy na jezdzenie miedzy
    autami stojacymi w korku.

  • 9. Data: 2010-09-05 12:06:04
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > To ja poprosze o paragraf oficjalnie zezwalajacy na jezdzenie miedzy
    > autami stojacymi w korku.

    Jest przepis zabraniający otwierania drzwi na drodze. Nie ma przepisu
    zabraniającego omijania w korku.

    Szczegółów nie chce mi się teraz szukać. Było sto razy.

  • 10. Data: 2010-09-05 12:12:00
    Od: "alco" <t...@n...grupe.pl>

    >W dniu 2010-09-05 13:37, Tom01 pisze:

    > To ja poprosze o paragraf oficjalnie zezwalajacy na jezdzenie miedzy
    > autami stojacymi w korku.

    Tu cos bylo na ten temat
    http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59445,5614551,W
    SZYSCY_SIE_ZMIESCIMY.html