    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Nagrywanie z UPC
    Date: Wed, 12 Jul 2017 21:45:25 +0200

    W dniu 12.07.2017 o 18:49, z pisze:
    > Tak przy okazji.
    > UPC wyobraźcie sobie nadaje szeroką ofertę programów gratis ale
    > _analogowo_ Normalny poczciwy PAL :-)
    > Jako drugi czy trzeci tv w mieszkaniu na małym ekranie (kuchnia) byłoby
    > to nawet nie głupie.
    > Tylko...
    > Czy da się zrobić PVR do takiego sygnału analogowego?

    Da się.
    Multimedia Polska - mam TV cyfrową oraz kanały analogowe - na
    analogowych też bez problemu działa nagrywanie oraz TimeShift na tv
    Samsunga SmartTV (zatrzymywanie, cofanie, podgląd w tył/przód itp) także
    z programowaniem czasowym.

    > Tuner na karcie PCI do komputera pewnie już prościej.

    Mam około ośmioletni tuner analogowy PCI-E firmy Compro - za pomocą
    dostarczonego oprogramowania działają wszystkie funkcje, które podałem
    powyżej w przypadku telewizora.

    > Dekoder DVB-T od naziemnej? To chyba nawet nie odbierze sygnału

    Nie mam pojęcia, nigdy tego typu urządzeń nie używałem.

    > Coś przegapiłem? :-)
    j.w.

    --
    Czarek