  • 21. Data: 2012-07-10 21:56:00
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-10 21:50, 'Tom N' wrote:

    > Tych kierowców było raptem kilku, a policz tych tutaj:
    >
    > <http://www.youtube.com/watch?v=Ex8floJj83s>
    >
    > ;)

    No masz rację. I wszyscy pod prąd;)

    Shrek.

  • 22. Data: 2012-07-10 21:57:16
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 21:44, 'Tom N' pisze:

    > Czyli miganie widziałeś, bo to był film bez dźwięku ;P

    Nie widziałem bo nie patrzyłem na tylną szybę.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 23. Data: 2012-07-10 22:10:04
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-07-10 19:39, jerzu wrote:

    > http://youtu.be/_LsisBugEPw
    >
    > Chyba nie doroślismy do autostrad.

    Ktoś tu pisał niedawno, że kierowcy ciężarówek są tacy rozsądni. Jak
    widać totalne bezmózgowie jest wszechobecne.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 24. Data: 2012-07-10 22:37:17
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2012-07-10 21:50, 'Tom N' pisze:

    > Tych kierowców było raptem kilku, a policz tych tutaj:
    >
    > <http://www.youtube.com/watch?v=Ex8floJj83s>
    >
    > ;)

    ba, sam osobiście jeździłem rowerem po autostradzie A8 pod prąd ;-p

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 25. Data: 2012-07-10 22:56:41
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-10 22:37, Michał Baszyński pisze:

    > ba, sam osobiście jeździłem rowerem po autostradzie A8 pod prąd ;-p

    Ja też. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 26. Data: 2012-07-11 00:53:06
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-07-10 21:38, Artur Maśląg pisze:

    > Sugerujesz pobór opłat? Nie wierzę, że to jest główną przyczyną
    > tych
    > zachowań - szczególnie patrząc po zestawach.

    Jak oglądałem to 1 raz (a obejrzałem naście), jedyny komentarz,
    niczym mantra był "O JA PIERDOLĘ" ...

    Dlaczego ? Znam cenę przejazdu dla osobówek i ciężarowych
    pomiędzy strykowem a 1 zjazdem ...

    Do zjazdu na Łęczycę koszt dla osobówki to 4 PLN, dla motoru 2
    PLN ... Kurwa mać- trzeba być ostro poronionym debilem by dla
    kwoty mniejszej niż 4 PLN ryzykować taką ilośćludzkich istnień
    ... Dla 4 PLNów nawet bym motylińskiego nie zabił ... poważnie.

  • 27. Data: 2012-07-11 09:54:34
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 10-07-2012 o 20:58:19 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    napisał(a):

    > W komentarzach do filmu masz, dlaczego zawracają.

    Znaczy system nie przewiduje sytuacji, że ktoś podjeżdża do bramek i nie
    ma czym zapłacić/nie chce zapłacić?

    --
    SW3
    ----

  • 28. Data: 2012-07-11 10:01:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello SW3,

    Wednesday, July 11, 2012, 9:54:34 AM, you wrote:

    > Znaczy system nie przewiduje sytuacji, że ktoś podjeżdża do bramek i nie
    > ma czym zapłacić/nie chce zapłacić?

    Znaczy system zakłada, że chcąc zdawać na prawo jazdy, trzeba się
    wykazać umiejętnością czytania. Ostrzeżenia o płatnej drodze są w
    wystarczającej odległości a bramek nikt polem maskującym nie osłania -
    widać je z daleka.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2012-07-11 10:24:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w

> [...]
    >wykazać umiejętnością czytania. Ostrzeżenia o płatnej drodze są w
    >wystarczającej odległości a bramek nikt polem maskującym nie

    g* prawda - z jakiej odleglosci widzisz bramki np pod Wroclawiem ?
    I gdzie masz wyrazna tablice ze tu jest ostatni zjazd przed bramka ?

    Jakos we Francji nie bylo problemu wyraznie oznakowac, mimo ze po
    francusku, oraz umiesic ostatnie zjazdy w bezposredniej bliskosci
    bramek.

    Albo np taka sytuacja z Wloch - wjezdzam, szlaban otwarty, biletu nie
    widze, spytac sie nie ma kogo ... wjezdzam. Zjezdzam na nastepny
    zjazd, mowie obsludze ze mi biletu nie wydalo, a oni ze to ich nie
    obchodzi, trzeba bylo nie wjezdzac. Teraz trzeba zaplacic za cala
    autostrade.
    Mowie ze nie ma problemu, wjechalem praktycznie na poczatku, wracam
    juz do domu, to sobie pojade do konca i zaplace za calosc.

    Tylko sprobuj np przed szlabanem na Olawe zawrocic i pojechac dalej do
    Gliwic. A we Wloszech sie dalo, barierki sie tuz przed budka konczyly

    P.S. Wczoraj rano widzialem przed Wroclawiem od zachodu kilkanascie km
    korka. Wypadek jakis czy to do bramek wjazdowych ?
    Jak do bramek ... to sie mija z celem..

    J.

  • 30. Data: 2012-07-11 10:27:55
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > http://youtu.be/_LsisBugEPw
    >
    > Chyba nie doroślismy do autostrad.

    A co ty nie powiesz...
    W Austrii Szwajcarii czy Niemczech niemal codziennie w radio usłyszysz
    komunikat o jadącym Autobahnem "Geisterfahrer"
    http://www.youtube.com/watch?v=Mg9oeK9kxiA

    Marek