  • 1. Data: 2010-07-30 16:46:34
    Temat: Namiar do Kucza
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Potrzebny mi namiar do Kucza - najlepiej tel kom.

    Jak ktos ma, a nie chce dac to niech tylko mu powie, zeby sprawdzil maila i
    napisal czy mu jutro pasuje. Chodzi o grata do fazera.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 2. Data: 2010-07-31 12:47:48
    Temat: Re: Namiar do Kucza
    Od: "." <a...@b...pl>

    > Potrzebny mi namiar do Kucza - najlepiej tel kom.

    Szymka "Kucza" ?

  • 3. Data: 2010-07-31 15:52:55
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "." <a...@b...pl> napisał w wiadomości grup

    > Szymka "Kucza" ?

    Piotra "Kucza". Ale juz nieaktualne.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-08-02 18:54:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-30 18:46, Ivam pisze:
    > Potrzebny mi namiar do Kucza - najlepiej tel kom.
    >
    > Jak ktos ma, a nie chce dac to niech tylko mu powie, zeby sprawdzil
    > maila i napisal czy mu jutro pasuje. Chodzi o grata do fazera.

    Nie pasowalo mi w sobote. Woodstock byl wazniejszy :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-08-02 19:24:29
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie pasowalo mi w sobote. Woodstock byl wazniejszy :)

    Mam nadzieje, ze to:
    http://www.sadistic.pl/pics/9fed9fecdc38.jpg

    nie Ty;)

    A tak na serio: jak bylo? Wioska motocyklowa byla? Jakies foty daj.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 6. Data: 2010-08-02 19:46:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-08-02 21:24, Ivam pisze:

    > Mam nadzieje, ze to:
    > http://www.sadistic.pl/pics/9fed9fecdc38.jpg

    Nie, ja mam czerwone

    > nie Ty;)
    >
    > A tak na serio: jak bylo? Wioska motocyklowa byla? Jakies foty daj.

    Nie interesuja mnie zloty pod znakiem krzyza. Fotek nie robilem, nie
    bylo czasu, taki zapierdol...

  • 7. Data: 2010-08-03 20:12:20
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie, ja mam czerwone

    Nie jestem rasista, ale powiedz prosze, ze jednak to nie Ty:

    http://dofiga.net/images/news/0009564/125066.jpg

    ;-)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 8. Data: 2010-08-11 08:35:44
    Od: Small <d...@a...pl>

    W dniu 03-08-2010 22:12, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie jestem rasista, ale powiedz prosze, ze jednak to nie Ty:
    >
    > http://dofiga.net/images/news/0009564/125066.jpg
    >
    > ;-)

    Czy ktos moze dac namiary na takie gacie?, potrzebuje kupic :)

    Small
    GSX750F

  • 9. Data: 2010-08-12 15:20:45
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 11/08/2010 10:35, Small wrote:
    > Czy ktos moze dac namiary na takie gacie?, potrzebuje kupic :)

    as you wish

    http://www.gadgets.pl/product.php?id=376&categorie=1
    0

    --