  • Data: 2017-07-25 20:46:28
    Temat: Re: Naprawa HP LasetJet P1005
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ok, znalazłem trochę czasu na rozkręcenie drukarki.
    Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy, to osmalona płytka w pobliżu
    jednego ze stabilizatorów (LD1117 F938) - po przeciwległej stronie
    laminat zbrązowiał od temperatury. Już myślałem, że tutaj leży
    przyczyna, ale po zmierzeniu napięć wychodzi na to, że na wejściu jest
    3,3V, na wyjściu 1,25V - czyli standardowo. Możliwe więc, że laminat
    pociemniał od wieloletniej ekspozycji na temperaturę.
    Wymienić tak czy inaczej?

    Transil ma oznaczenie D232 - obudowa SOT z czterema końcówkami. Ktoś wie
    co to może być i czy kupię zamiennik?