    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Naprawdę ajfon nie odtwarzał wcześniej FLAC?
    Date: Thu, 8 Jun 2017 13:08:37 +0200

    dyskusyjnych:5938721f$0$15196$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2017-06-07 o 19:29, the_foe pisze:

    >Nie wiem mało używam tego czegoś.
    >Wpadła mi w oczy nowa funkcjonalność w nowym systemie czy produkcie
    >(jeden czort) I podobno to nowość której wcześniej nie było.
    >Taki nowy emejzing :-)

    Moze i nie odtwarzal ... sluchasz FLAC'ow ?
    To widzisz jak potrzebna to funkcja.

    Ale dodali i jest emejzing kłality :-)

    Tego bym sie nie czepial az tak bardzo, system nie musi odtwarzac
    wszystkich wymyslonych kiedykolwiek formatow.
    Byloby sie co czepiac, gdyby sie okazalo, ze cos nie pozwalo napisac
    niezaleznej aplikacji odtwarzajacej.

    J.