    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Naprawy lakieru - diy
    Date: Mon, 6 Jun 2016 13:16:55 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Gnije tam gdzie zwykle w foce :)
    > Nad rejestracja z tylu na klapie i blotniki z tylu na łączeniu z zderzakiem.
    > Do tego jakieś małe pypcie gdzieś tam...
    > No i na fieście błotnik. Ale ten błotnik to bity był :)

    foki nie znam ale jak gnije na laczeniu ze zderzakiem to znaczy ze
    uszkodzenia sa mechaniczne (ziarenko piasku pracujace ze zderzakiem
    wydziera ci dziurę). Dużo napeciaj tam farby aby mialo sie co wycierac i
    na wierzch bezbarwny z utwardzaczem (rozumiem, ze nie lakierujesz
    bezbarwnym w aerozolu:))).
    nad rejestracją też poszukaj tego co trze lakier (nie wiem jak to w foce
    jest zrobione ale jak kolega ci radzil - po polakierowaniu jakims
    silikonem unieruchomić plastikową ramkę/nakładkę czy co tam trze i
    powinno się skończyć.

    błotnikowi psychoterapie i dobre oczyszczenie powinno zaradzic - byl
    wyklepany i szpachla na wyrownanie?