    From: "Irokez" <n...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Navigejszyn z biedrony:)
    Date: Thu, 22 Apr 2010 22:19:13 +0200

    Użytkownik "Ozor" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hqq9uc$av2$1@inews.gazeta.pl...

    > Jutro będę testował w trasie, zawsze można zwrócić - taka zaleta
    > biedrony:),
    > navigacja jest fabrycznie odblokowana, wystarczy wsadzić kartę z mapą i
    > wskazać plik który ma się uruchamiać, automapa działa bez problemu...

    Bardzo fajnie działa.
    W porównaniu do Mio Moov 500 jakie miałem (2 sztuki) ekran dotykowy działa
    sprawnie, zupełnie jak w moim Beckerze 7827. W rogu jest rysik, przydaje się
    do grania w gierki logiczne.
    Satelity łapie szybko, szybciej niż mój Becker. Głośnik głosny. Jak właczysz
    transmiter nie działa głośnik (przypadkowo właczyłem i nie wiedziałem co je
    grane).
    Ładnie działa na WinCE 6.0 Automapa czy IGO. TomTom nie, ale nie ma co
    żałować.
    Uchwyt niepozorny, trochę buja się na dziurach ten wielki ekran ale trzyma
    ładnie. No w końcu to nie pancerna konstrukcja jak w moim Beckerze.
    Bateria trzyma tak sobie... Becker 2 godziny tu nie wiem czy połowę tego.
    Ale wielki ekran musi jeść.

    Za tą cenę warto

    Pozdrawiam.

    --