  • Data: 2018-07-09 02:44:42
    Temat: Re: Navitel
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > U mnie nie chce, przypuszczam że już nie aktualizuje się.

    Nie wiem jakiej staroci używasz, ale może działa tylko jest jakiś bug?
    Jakie masz objawy?
    Masz w ogóle w menu "Offline maps"?

    Oni czasem nie potrafią sprawnie rozpoznać brak połączenia z internetem. Na
    przykład gdy jestem za granicą i nie zezwalam na międzynarodowy roaming
    czyli transmisje danych są offline ale telefon jest połączony z siecią
    (można dzwonić, odbierać SMSy) Google czasami "myśli" że jest online tylko
    serwer się nie odzywa i mysli że wystarczy poczekać lub próbować ponownie.

    Wtedy warto przełączyć telefon w tryb samolotowy i uruchomic ponownie
    Googla - wtedy appka nie ma zbędnych wątpliwości co do istnienia połączenia
    i działa offline bez problemów.