  • 91. Data: 2017-08-01 16:38:03
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    "p...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:d665f0a2-09e9-4e4d-a9d8-df3ebfa5c690@googlegrou
    ps.com
    > Mam włączone w Samsungu ZAWSZE, BT, GPS, WiFi i transmisję
    > danych. Telefon bez problemu trzyma baterię 2-3 dni w zależności od
    > rozmów a w samochodzie wisi na ładowarce.
    > Śmiało którzy to samsung bo miałem s6 EDGE teraz s7 i żaden nie wytrzymuje dłużej
    > niż 48h

    S5. Nie brandowany, kupiony w salonie i wyłączone wbudowane apki, których nie używam.
    Istotną sprawą jednak jest zasięg sieci. U mnie max (w domu) ale jak jestem w zasięgu
    na || kreski to trzyma 24h lub mniej.
    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 92. Data: 2017-08-05 12:54:15
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ma znacznie lepsze dane o trafficu. W porównaniu z AM, które ma je na
    > słabym
    > poziomie.

    Najlpsze dane o trafiicu ma google map. Wróciłem właśnie z wakacji w
    okolicahc Gdańsk/Gdynia/Sopot. Moje spostrzeżenia są takie:

    1) Najlepsze dane co do korków ma GoogleMap z tym że nie ma w niej
    powiadamiania o niebezpiecznych miejscach, suszarkach, nie ma asystent apasa
    ruchu itp itd.
    2) Najlepsze dane ma co do suszarek, niebezpiecznych miejsc ma Yanosik
    (darmowy/najwięcej użytkowników), ale nie ma asystenta pasa ruchu, co na
    autostradach i dużych miastach nie jest bez znaczenia. Lubie jeździc na
    Yanosiku, bo fajnie jest namalowana droga (niebieski kolor -możesz
    zapierdalać/ zielony już słabiej)
    3) Najlepsza i intuicyjna obsługa jest w nawi expert (jeździłem na darmowym
    miesięcznym abonamencie i opcji "przedłuż sobie") lecz jeżeli chodzi o
    niebezpieczne miejsca i suszarki przegrywa z yanosikiem (mniej użytkowników)
    i gorzej od gogle map dobiera trasy pod względem zakorkowania). Brakło mi
    też ze dwa razy ino o zamkniętych drogach (np w centrum Gdyni).

    Gdyby navi expert kolorystykę drogi miał z yanosika, ilość użytkowników miał
    z yanosika, i mapy dobierał z goole map to wybrał bym navi expert.

    --
    Podrawiam

  • 93. Data: 2017-08-06 17:24:40
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "J.F." wrote in message news:597b2646$0$5160$65785112@news.neostrada.pl...

    >Ale ja wyjezdzam z parkigu np w Warszawie, i Gdansk w lewo, a Krakow w
    >prawo.
    >A ja nie wiem w ktora strone jechac, bo jestem z Gdanska a nie z Warszawy
    >:-).

    A nawigacja na WinCE nie pokaże gdzie jesteś, bo nie złapie fixa w garażu
    podziemnym. W przeciwieństwie do telefonu, który wykorzystuje również inne
    metody poza sygnałem GPS.

    >Widziales parkingi z takimi drogowskazami ?

    >Da sie w NE wpisac bez lacznosci adres celu, tak zeby po zlapaniu zasiegu
    >pokazal trase ?

    >Czesto nawet te 200m wystarczy.

    Nawet jak Ci pokaże ostatnią pozycję, to AM nie ruszy pisząc "czekam na
    ruch" i nie będziesz nawet wiedział, w którą stronę jedziesz.

    Od wielu lat używam AM na WinCE i nawigacji na telefonie.

    --
    Axel

  • 94. Data: 2017-08-12 23:30:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Jul 2017 13:55:41 +0200, w
    <597b2646$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > A ja nie wiem w ktora strone jechac, bo jestem z Gdanska a nie z
    > Warszawy :-).
    >
    > Widziales parkingi z takimi drogowskazami ?

    To poczekaj chwilę po wyjeździe z garażu, złapiesz i fixa, i ew. zasięg.
    O ile oczywiście akurat ta droga z garażu będzie na mapie.
    Zapewne szybciej będzie i tak skierowanie się zgodnie ze wskazówkami kompasu i
    ew. zawrót niż takie kombinacje za każdym razem.

    > Da sie w NE wpisac bez lacznosci adres celu, tak zeby po zlapaniu
    > zasiegu pokazal trase ?

    Z ulubionych tak (chyba -- nie przypominam sobie poblemu).

  • 95. Data: 2017-08-12 23:33:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 5 Aug 2017 12:54:15 +0200, w <om484o$sis$1@usenet.news.interia.pl>,
    "Endriu" <p...@i...pl> napisał(-a):

    > Najlpsze dane o trafiicu ma google map.

    To akurat na pewno prawdą nie jest.
    Jechałem Wrocław-Mazury z NE, wracałem z Google Maps.
    NE spisał się lepiej (ale to akurat ciężko udowodnić), jednakże w zeszłym roku
    jeździłem i z NE i z GM.
    NE wypadł _znacznie_ lepiej i przede wszystkim szybciej reagował na korki.

  • 96. Data: 2017-08-12 23:36:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Jul 2017 10:54:38 +0200, w
    <597afbce$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>, "T." <k...@i...pl>
    napisał(-a):

    Jeżdziłem przez wiele lat z AM, ale z powodu fatalnego traffica i kiepskiego
    rozwoju program jeżdżę z NE.

    Więc:
    > Według mojej wiedzy tylko AM ma opcje ułatwiające podróż i jej planowanie:
    > - jazda przez punkty pośrednie
    > - ograniczenia prędkości
    > - następny manewr
    > - asystent pasa
    > - bardzo dokładne przwidywanie czasu dojazdu do celu
    > - POI - wygodne przy szukaniu żarełka oraz stacji paliw.
    > - działa offline

    Oprócz offline to NE wszystko to ma, a bardzo dokładne przewidywanie czasu
    dojazdu to w AM raczej słabo wypada :)

    Poza tym aktualne NE (u mnie na tel. nowe nie chodzą) ma wizualizację
    proponowanych tras. (Chyba coś jak GM na kompie, ale nie mogę porównać)

    > Ps. Mam telefon z Androidem i przepatrzyłem programy takie jak:
    > - NaviExpert

    To coś słabe to przepatrzenie było.

  • 97. Data: 2017-08-12 23:37:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Jul 2017 12:01:08 +0200, w
    <597b0b68$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>, collie <c...@v...pl>
    napisał(-a):

    > Nie ma. Serio.

    A to akurat jest kłamstwo.

  • 98. Data: 2017-08-12 23:38:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 28 Jul 2017 16:38:36 +0200, w <olfi9b$4ld$2@node2.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > I-go.
    > Od zawsze bił AM na głowę.
    > Niestety - nie ma wersji na Windows Phone.

    Igo nie ma dobrych map na Polskę.

  • 99. Data: 2017-08-12 23:41:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 31 Jul 2017 05:45:14 -0700 (PDT), w
    <a...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Mapy Google nie wiedza że jest budowa ronda i kierują tam kierowców- widać to po
    rejestracjach- zawracają tam sami przyjezdni którzy zaufali Google a nie patrzyli na
    tabliczki o objazdach
    > Jedziemy dalej- 5km przed nadmorską miejscowością robią drogę i teraz są tam korki
    na godzinę, dwie.
    > Jako tubylec znam kilka objazdów przez okoliczne wiochy ale Google kierowało mnie
    główną drogą pokazując ze korek 10min. Co było totalną nieprawdą bo w tym czasie
    korek był już na godzinę a ok południa wydłużył się do 2 godzin. Tak- ok 6km dwie
    godziny.

    Celne podsumowanie map Google.
    Dodam, że Wrocku potrafi kierować pod prąd i to w centrum.

  • 100. Data: 2017-08-13 23:22:17

    Sat, 12 Aug 2017 23:30:14 +0200, w
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Z ulubionych tak (chyba -- nie przypominam sobie poblemu).

    PS. Taka informacja ciekawa:
    "NaviExpert pokazuje trasę alternatywną w czasie jazdy"
    http://www.psur.pl/w.aspx?id=372