  • 1. Data: 2012-01-02 22:46:31
    Temat: Nawigacja blow 7" z kamerą cofania E360
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Kiedyś były tu-i-tam dyskusje, i pytania "jak to działa i się sprawuje",
    więc wrzucam fotki z praktyki ;)
    Blow GBPS70iBT + kamera E360 z dealextreme
    http://www.dealextreme.com/p/e360-compact-vehicle-re
    ar-sight-waterproof-video-camera-dc-12v-ntsc-50615
    - ale kamerki np
    http://allegro.pl/kamera-cofania-dedykowana-vw-jetta
    -passat-cena-top-i2020475433.html
    albo
    http://allegro.pl/kamera-cofania-lexus-es-gx-lx-maxi
    tec-opole-i2023863231.html
    mają dokładnie te same bebechy.

    Fotki obrazu w dzień i w nocy:
    https://picasaweb.google.com/109406031452828361493/B
    lowGPS70iBT7KameraCofania#

    (pl.rec.gps + pl.misc.samochody)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2012-01-02 23:17:06
    Temat: Re: Nawigacja blow 7" z kamerą cofania E360
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Kiedyś były tu-i-tam dyskusje, i pytania "jak to działa i się sprawuje",
    > więc wrzucam fotki z praktyki ;)

    dzięki za test, masakra fotki. mam na myśli co tam masz zamontowane pod
    lusterkiem, wyglada to conajjmniej jak samochod policji choć oni maja chyba
    mniej sprzętu w środku.

    A przechodząc do fotek z kamerki, to w dzień jest ok. A czy nie lepsza by
    była jakaś kamerka czarno biała? Też zastanawiam się nad taką kamerką, na
    ebaju są w przyzwoitych cenach, bo allegro to szkoda czasu:)

  • 3. Data: 2012-01-02 23:21:27
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

> [...]
    > Blow GBPS70iBT + kamera E360 z dealextreme
    > http://www.dealextreme.com/p/e360-compact-vehicle-re
    ar-sight-waterproof-video-camera-dc-12v-ntsc-50615

    i czy masz coś wybadane w temacie wyświetlaczy do kamerek, tylko możliwie
    małych a nie takie kineskopy jak w laptopie;)

    ja mogę polecić te ledy
    http://www.ebay.com/itm/230696895413

    Jedne z niewielu z których jestem zadowolony. Pobierają 2W więc dają
    światła jak 10W żarówka. Ogólnie ciężko kupić mocniejsze żarówki led nawet w
    oprawkach Bay15d

  • 4. Data: 2012-01-02 23:25:13
    Temat: Re: Nawigacja blow 7" z kamer? cofania E360
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-02 23:17, Arbiter pisze:
    > U?ytkownik "BartekK"<s...@N...org> napisa? w wiadomo?ci
    >>

    > dzieki za test, masakra fotki. mam na my?li co tam masz zamontowane pod
    > lusterkiem, wyglada to conajjmniej jak samochod policji choae oni maja chyba
    > mniej sprzetu w ?rodku.
    1. Skonfiguruj tego outlooka albo zmień bramkę, albo coś zrób, by nie
    psuć kodowania i nie generować takich krzaków
    2. Ja nie mam lusterka, to jest dostawczak-blaszak bez szyb z tyłu, więc
    jest dużo niewykorzystanego miejsca tam gdzie powinno być lusterko.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2012-01-02 23:34:37
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    BartekK wrote:
> [...]
    > Blow GBPS70iBT + kamera E360 z dealextreme
    > http://www.dealextreme.com/p/e360-compact-vehicle-re
    ar-sight-waterproof-video-camera-dc-12v-ntsc-50615

    Slaba w nocy :( Poszukaj innych przetwornikow, wrzuc fotki gdzie mocowales i
    jak sama kamere. Mam kamere ktora w nocy widzi lepiej, tez od chinoli. W
    miejscu na oswietlenie rejestracji by sie raczej to nie sprawowalo dobrze,
    slaba ocena odleglosci, obraz zbyt "plaski".

    Sprzet robi wrazenie deloriana z "powrot do przeszlosci" :)
    I tak to wszystko odpinac jak wychodzisz do restauracji... chyba ze u Ciebie
    nie kradna!

  • 6. Data: 2012-01-02 23:41:30
    Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl>

    .

    Fotki obrazu w dzień i w nocy:
    https://picasaweb.google.com/109406031452828361493/B
    lowGPS70iBT7KameraCofania#

    ...ale masz jeszcze gdzie siedziec?

    sic!plumke

  • 7. Data: 2012-01-02 23:57:37
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-02 23:34, Papkin pisze:
> [...]
    > od chinoli. W miejscu na oswietlenie rejestracji by sie raczej to nie
    > sprawowalo dobrze, slaba ocena odleglosci, obraz zbyt "plaski".
    No niestety, tutaj kamera jest zamontowana dość wysoko - tak gdzieś na
    wysokości 2m co najmniej, i patrzy pod kątem 45' w dół - co w połączeniu
    z jej kątem widzenia daje widok zderzaka na dole oraz dość daleko do tyłu.
    Tyle że cofać na ten obraz - się nie da, bo zniekształcenie jest tak
    znaczne, że nie można określić co gdzie za chwilę trafi.
    Jadę po prostym do tyłu, a np jakiś słupek który mijam z boku - na
    obrazie zatacza ładne półkole, jakby opływał kulę ;).

    Dla mnie ta kamera przede wszystkim służy precyzyjnemu dojechaniu do
    przeszkody (bo boki to widzę w lusterkach), oraz uniknięcia sytuacji,
    gdy cofam, a na samym środku stanie mi gość z komórką/gazetą, jest
    zajęty sobą i nie widzi cofającego auta, a ja w żadnym lusterku nie
    widzę jego...

    > Sprzet robi wrazenie deloriana z "powrot do przeszlosci" :)
    > I tak to wszystko odpinac jak wychodzisz do restauracji... chyba ze u
    > Ciebie nie kradna!
    Niczego nie odpinam, auto stoi w zamkniętym - jak stoi, a jak jedzie to
    nie zwalniam poniżej 20km/h żeby nie ukradli, kół nie odkręcili itp ;P

    Powtarzam- to jest dostawczak, do tego CB na górze ledwo sięgam, fotka
    robiona komórką trzymaną w ręce wyciągniętej, stąd wygląda to "dość
    blisko i ciasno".

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173