  • Data: 2019-12-02 20:29:39
    Temat: Re: Nawigacja do Twizy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, 2 December 2019 13:24:09 UTC-6, kk wrote:
> [...]
    Twizy

    przejedz sie, zobaczysz o ile trzeba skorygowac i juz...

    > Jeszcze raz
    > " Kwestia jest taka, że przeciętna nawigacja wybiera trasy szybkie a nie
    > na miarę samochodu miejskiego. :-)"
    >
    > Czyli
    >
    > Nie chodzi o to by było najkrócej.
    >
    > Nie chodzi o to by było najsprawniej.
    >
    > Nie chodzi o to by było najszybciej.
    >
    > Chodzi o to
    > by sobie jechać 50km/h.
    >
    > Bo tak się opłaca jeździć Twizy.
    >
    > Więc nie wybiera się krajówki po której ludzie poganiają dwa razy szybciej.
    >
    > I jak jest droga obok z ograniczeniem 50km/h to właśnie ją się wybiera.

    Jak masz dziwne wymagania to sie nie dziw ze nikt w sofcie tego nie przewidzial.
    Jak zmiana predkosci nie pomogla to po prostu ustawiaj sobie punkt posredni gdzies
    poza krajowkami i tam cie nawigacja poprowadzi.

    Albo przelacz sie na tryb rowerowy. mapfactor ma mapy osm-owe wiec tam sa dodatkowe
    informacje ktore pomagaja rower prowadzic.
    Moze bedzie dzialac lepiej.

    Jak nadal ci nie pasuje to chyba nie znajdziesz czegokolwiek co bez grzebania da ci
    to co chcesz.

    Bo zakladam ze jak sobie bys odznaczyl krajowki w opcjach (da sie) to cie nie
    zaprowadzi wogole bo to jednak hardkor....