    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nawigacja do Twizy
    Date: Mon, 2 Dec 2019 21:56:34 +0100

    On 2019-12-02 20:29, s...@g...com wrote:
> [...]
    Twizy

    przejedz sie, zobaczysz o ile trzeba skorygowac i juz...

    > Jak masz dziwne wymagania to sie nie dziw ze nikt w sofcie tego nie przewidzial.

    Normalne wymagania. Można chcieć jechać szybciej. Można chcieć jechać
    wolniej. Ta twoja nawigacja po prostu tego nie umie. Nie nadaje się.

    > Jak zmiana predkosci nie pomogla to po prostu ustawiaj sobie punkt posredni gdzies
    poza krajowkami i tam cie nawigacja poprowadzi.

    W czym? W tej twojej nawigacji? A nie okaże się, że mnie kilka razy
    poprowadzi albo coś równie absurdalnego?

    > Albo przelacz sie na tryb rowerowy. mapfactor ma mapy osm-owe wiec tam sa dodatkowe
    informacje ktore pomagaja rower prowadzic.
    > Moze bedzie dzialac lepiej.

    Ale Ty durny jesteś :-)

    Rowerem poprowadzi mnie po ścieżkach rowerowych. Nie mogę jechać po
    ścieżkach. Takie niebieskie znaki.

    > Jak nadal ci nie pasuje to chyba nie znajdziesz czegokolwiek co bez grzebania da ci
    to co chcesz.

    > Bo zakladam ze jak sobie bys odznaczyl krajowki w opcjach (da sie) to cie nie
    zaprowadzi wogole bo to jednak hardkor....

    Krajówki w Map Factor? Nic mi o tym nie wiadomo.