  • 21. Data: 2012-02-27 17:45:28
    Temat: Re: Nawigacja podpinana do CAN
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:jifvgl$ssf$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak jest. Na razie wynika z tego ze pokazuja spalanie i inne bajerki,

    Potrzebne jak umarłemu kadzidło....

    > o wplywie na nawigacje nic nie pisza.

    Bo go nie ma pewnie.

  • 22. Data: 2012-02-27 18:55:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Potrzebne jak umarłemu kadzidło....

    No, mniej wiecej, ale wielu ludzi chce cos takiego miec.

    >Bo go nie ma pewnie.

    Aczkolwiek sa tam chyba rozne ciekawe dla nawigacji dane.

    J.

  • 23. Data: 2012-02-27 19:12:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > No, mniej wiecej, ale wielu ludzi chce cos takiego miec.

    Tak jak TV 3D, mimo że ani jeden polski kanał nie nadaje regularnie w 3D nic
    przedstawiającego jakąkolwiek wartość?

    > Aczkolwiek sa tam chyba rozne ciekawe dla nawigacji dane.

    Np. zużycie paliwa?
    Chciałoby Ci się w tym celu bawić się kabelkami pod maską?

  • 24. Data: 2012-02-27 19:38:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 19:12:56 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > Tak jak TV 3D, mimo że ani jeden polski kanał nie nadaje regularnie w 3D nic
    > przedstawiającego jakąkolwiek wartość?

    Teraz nie nadaje, a za dwa lata bedzie.
    albo komputer podlaczysz, albo plyte kupisz .. myslenie perspektywiczne sie
    to nazywa :-)

    > Np. zużycie paliwa?
    > Chciałoby Ci się w tym celu bawić się kabelkami pod maską?

    Chcialoby mi sie.
    Ale myslalem o czyms innym, np wlasnie nawigacja w tunelach.

    J.

  • 25. Data: 2012-02-27 19:45:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Teraz nie nadaje, a za dwa lata bedzie.

    Albo nie będzie, bo nadal nie będzie materiałów źródłowych.
    Toż to ze zwykłym HD nadal jest ogromny problem, mimo że od wielu lat to
    próbują rozkręcić, a Ty marzysz o 3D za dwa lata?

    > Chcialoby mi sie.

    Gadżeciarz.

  • 26. Data: 2012-02-28 08:18:26
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2012-02-27 17:44, Cavallino pisze:

    > Jechałem, z nawi i jakoś nie miałem problemów z trafieniem we właściwy.

    Z trafieniem "w" to problemu nie ma, bo przed nim nawigacja łapie sygnał
    i "prowadzi". Gorzej jest, jak zaraz za tunelem jest rozjazd, zjazd,
    skrzyżowanie, a nawigacja w czasie jazdy tunelem zgubi sygnał i co
    najwyżej przewiduje sobie ruch pojazdu na podstawie ostatniej
    zarejestrowanej prędkości, bądź prędkości dozwolonej - wtedy przydaje
    się umiejętność szybkiego czytania (np. po włosku, albo francusku) i
    podejmowania szybkich oraz trafnych decyzji ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm