  • 11. Data: 2011-01-18 20:05:15
    Temat: Re: Nawigacja z licencja na np. miesiac???
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ih4jkf$3no$1@news.net.icm.edu.pl...

    > całkiem dobre mapy. Jeździłem z iGo po Hiszpanii i spisywała się bardzo
    > fajnie.

    Całkiem dobre?
    Używają map od kilku dostawców, więc w rezultacie mają chyba pokrycie
    największej części świata.
    Śmiało można powiedzieć, że do żadnego programu nie ma lepszych (ogólnie
    oczywiście, w ramach danego kraju mogą się zdarzyć).

  • 12. Data: 2011-01-18 20:11:38
    Od: "MŁ" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktorys z producentow oprogramowania i map wpadl
    > na pomysl zeby sprzedawac licencje na okreslony czas?
    >
    > Wybieram sie za granice na dwa tygodnie - chetnie
    > bym zaplaci na np. miesieczna licencje AM EU.
    >
    > Pisze o nawigacji na "nawigacje" a nie telefon...
    > Mam Nokie, ale wolabym wiekszy ekran i nie uzywac
    > do tego celu telefonu.
    >
    > Warunki licencyjne AM sa takie, ze zniechecaja do rozszezenia licencji z
    > PL na EU.
    >
    > J.

    moze nie ma co robic sobie problemow i lepiej pozyczyc od jakiegos
    znajomego? :)

  • 13. Data: 2011-01-18 20:31:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jan 2011 20:05:15 +0100, w
    <4d35e465$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Całkiem dobre?
    > Używają map od kilku dostawców, więc w rezultacie mają chyba pokrycie
    > największej części świata.

    Tak, tak -- w wersji "edukacyjnej".

    I pomieszaj sobie dostawców i podróżuj między krajami.

    > Śmiało można powiedzieć, że do żadnego programu nie ma lepszych (ogólnie
    > oczywiście, w ramach danego kraju mogą się zdarzyć).

    Daleko nie trzeba szukać -- np. w przypadku Polski.

  • 14. Data: 2011-01-18 20:37:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Całkiem dobre?
    > Używają map od kilku dostawców, więc w rezultacie mają chyba pokrycie
    > największej części świata.

    >Tak, tak -- w wersji "edukacyjnej".

    A w nieedukacyjnej czegoś brakuje?

    >I pomieszaj sobie dostawców

    Niby po co?

    > Śmiało można powiedzieć, że do żadnego programu nie ma lepszych (ogólnie
    > oczywiście, w ramach danego kraju mogą się zdarzyć).

    >Daleko nie trzeba szukać -- np. w przypadku Polski.

    Na przykład.
    Ale nie są to już różnice drastyczne, tak jak to miało miejsce kilka lat
    wstecz.

  • 15. Data: 2011-01-18 21:34:52
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Niby po co?

    > Na przykład.
    > Ale nie są to już różnice drastyczne, tak jak to miało miejsce kilka lat

    A te iGo to na czym sie instaluje, wszedlem na strone i tam w zasadzie
    jest tylko iPhone
    http://www.igomyway.com/

    PZDr
    Adam

  • 16. Data: 2011-01-18 21:47:58
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Jakub Jewuła nadaje:
    > Wybieram sie za granice na dwa tygodnie - chetnie
    > bym zaplaci na np. miesieczna licencje AM EU.

    Automapa EU to ca. 100 euro czyli jedno tankowanie lub jeden nocleg...
    Jeśli nie masz własnego samochodu to faktycznie szkoda wydawać taką
    forsę ale jeśli sporo jeździsz po Europie to czy jest sens "ścibolić"?
    IMHO licencja na 2 tygodnie/miesiąc użytkowania nie ma sensu. To tak jak
    z Excelem czy Vegas Studio. Program nawigacyjny "zaczyna działać" po 3
    miesiącach użytkowania - Użytkownik musi się wyrobić ;-)

  • 17. Data: 2011-01-18 22:11:46
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-01-18 20:31, r...@k...pl pisze:

    > Tak, tak -- w wersji "edukacyjnej".
    >
    > I pomieszaj sobie dostawców i podróżuj między krajami.

    Nie widzę problemu.
    Podróżowałem przez PL - CZ - A - SLO - HR na iGo bazując głównie na
    mapach lokalnych dostawców. Nie zauważyłem absolutnie żadnych niedogodności.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 18. Data: 2011-01-18 23:28:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > A te iGo to na czym sie instaluje, wszedlem na strone i tam w zasadzie
    > jest tylko iPhone
    > http://www.igomyway.com/

    Na co bądź.
    Od pda do wszelkiego typu badziewia dostępne w Biedronce za półdarmo.
    Kiedyś nawet sprzedawali już od razu z Igo jakąś Mantę.

  • 19. Data: 2011-01-19 07:34:30
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Excelem czy Vegas Studio. Program nawigacyjny "zaczyna działać" po 3
    > miesiącach użytkowania - Użytkownik musi się wyrobić ;-)

    Gdybym jezdzil czesto kupilbym licencje AM EU.

    Jade na dwa tygodnie i nastepny raz pewnie za rok
    o ile wogole - akurat licencja sie skonczy...

    Poza wszystkim AM traktuje legalnych klientow w sposob
    skandaliczny - sami wprost zachecaja do piractwa.
    Mam legalna AM PL, z tym ze nie aktualizowana ostatnio -
    nie potrzebowalem. Gdybym teraz zrobil upgrade do EU to
    licencja bedzie wazna tylko ...miesiac!
    To sie nazywa dbanie o klienta...

    Przy takim podejsciu zaczynam sie zastanawiac czy nie isc
    na gielde i kupic pirata, choc normalnie nie uzywam...

    J.

  • 20. Data: 2011-01-19 07:57:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Przy takim podejsciu zaczynam sie zastanawiac czy nie isc
    > na gielde i kupic pirata, choc normalnie nie uzywam...

    Ale to możesz używać innych programów nawigacyjnych np online