    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Neostrada a Netia
    Date: Sat, 21 Apr 2018 12:49:19 +0200

    Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5adad297$0$616$65785112@news.neostrada.pl...
    > Od wielu lat uzywam grup dyskusyjnych na bazie news.neostrada.pl gdyż mój
    > ruter jest na kablu TPSA. Obecnie zmieniam miejsce zamieszkania gdzie będę
    > miał internet na kablu z Netii.
    > Jak to jest, czy będę mial dostęp do grup dyskusyjnych przy obecnych
    > ustawieniach z neostradą, czy muszę zmienic serwer news, jeśli tak to na
    > jaki?

    Jeśli, to ja działam na news.atman.pl. Uwaga, serwer ten nie przyjmuje
    anulowania wiadomości. Nie wiem, jak tzw. "supersedes". Nie narzekam na ten
    serwer.
    Udało mi się stwierdzić obecność serwera news.netia.pl, telnet na port 119
    wykazał, że jeśli to rzeczywisty serwer, to nie wpuszcza "obcych", jednak
    jeśli nędziewsz w Netii, to nie będzie powodu do niewpuszczenia.
    Grupy oczywiście, trzeba będzie odświeżyć/zresetować, aby jak to
    powiedzieć... indeksy się zgadzały.
    Ale może nie będzie tak źle, jestem w UPC i news.neostrada.pl wpuszcza mnie
    nawet bez hasła, więc jak i ciebie wpuści, to nic nie będziesz musial
    zmieniać, ani odświeżać/resetować grup.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...