  • 1. Data: 2003-12-06 18:41:15
    Temat: Neostrada i Outlook Express
    Od: "Marcin Walczak" <w...@g...pl>

    Szczęśliwi posiadacze Neostrady zapewne znają już ten problem - po każdym
    logowaniu do serwera Neostrady w moim kliencie pocztowym pojawia się nowe
    konto *@neostrada.pl .To są praktyki monopolistyczne, a ja czegoś takiego
    bardzo nielubię. Czy ktoś zna sposób, by to konto nie ładowało się za każdym
    razem, gdy łączę się z internetem ?

  • 2. Data: 2003-12-06 19:35:57
    Temat: Re: Neostrada i Outlook Express
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Marcin Walczak <w...@g...pl> w
    artykule <news:bqt7sb$8lo$1@inews.gazeta.pl> pisze:
> [...]
    > czegoś takiego bardzo nielubię. Czy ktoś zna sposób, by to konto nie
    > ładowało się za każdym razem, gdy łączę się z internetem ?

    Tak. Zmień dostawcę.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
    Adres w nagłówku zmieniony poza moim zasięgiem

  • 3. Data: 2003-12-06 20:33:28
    Od: "zadziorek" <x...@c...pl>

    nie instaluj pakietu neostrada, tylko skonfiguruj polaczenie
    recznie

  • 4. Data: 2003-12-07 13:01:08
    Od: "e (inny ;) )" <b...@s...as>

    zadziorek wrote:

    > nie instaluj pakietu neostrada, tylko skonfiguruj polaczenie
    > recznie
    zainstaluj tylko sterowniki od modemu i pojawi sie na pulpicie ikonka
    dial-up'a - wpisz nazwe uzytkownika i haslo.

    pozdr. wojtek
    gg: 2087202

  • 5. Data: 2003-12-17 07:59:17
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    zainstaluj modem recznie i wpisz login i paswd, jesli zainstalowales Wanadoo
    lub aplikacje Neostrada to klapa, musisz ja usunac z systemu i wyrzucic
    tozsamosc neostradowa i bedzie oki.
    pozdrawiam
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl