  • 11. Data: 2004-04-24 16:53:51
    Temat: Re: Neostrada szybciej, ale czy SDI tez ??
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> wrote :

    > Skad to przekonanie?

    bo NEO tez mozesz wziasc na firme

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/

  • 12. Data: 2004-04-24 18:38:52
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    RusH <r...@p...pdi.net> wrote:

    > bo NEO tez mozesz wziasc na firme

    Tak, ale firma czasem potrzebuje postawic chocby sobie serwer pocztowy. Czy
    miec wiecej niz 512 kbps. I dla nich jest IDSL. I wez mi tu nie oppowiadaj o
    ISP na IDSL, bo to jest jak swiadczenie uslug przewozowych maluchem.

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 13. Data: 2004-04-24 18:59:51
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik RusH napisał:

    > bo NEO tez mozesz wziasc na firme

    I mieć zabronione udostępnianie poza lokal w regulaminie, a jednocześnie
    wypuszczać ludzi przez IP neostrady?
    Jak to pogodzić z byciem ISPem?
    --
    Olek ================= Registered Linux User #239406
    Jeśli piszesz prywatnie wytnij SPAMFE z adresu email

  • 14. Data: 2004-04-24 19:51:05
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Sat, 24 Apr 2004 20:59:51 +0200,
    Olek <o...@p...onet.pl> screamed:

    Przeczytaj jeszcze raz tamta odpowiedz.

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 15. Data: 2004-04-24 20:35:07
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Przemyslaw Popielarski wrote:
    > ISP na IDSL, bo to jest jak swiadczenie uslug przewozowych maluchem.

    e tam. IDSL jest swietnym rozwiazaniem jako dedykowane lacze dla serwera
    proxy, gdzie nie potrzebny jest duzy upload. Za cene 2mbitowego polpaka
    mozna miec niemal cztery megabitowe DSLe, co przy WWW jest duzym pasmem.

    --
    Mati (m...@m...net)
    One man can make a difference

  • 16. Data: 2004-04-24 23:17:18
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    > Tak, ale firma czasem potrzebuje postawic chocby sobie serwer
    > pocztowy.

    a taki server pocztowy to nie podpada juz czasem pod hosting ? :)
    Czyli komercyjne wykozystanie lacza.

    > Czy miec wiecej niz 512 kbps. I dla nich jest IDSL. I
    > wez mi tu nie oppowiadaj o ISP na IDSL, bo to jest jak swiadczenie
    > uslug przewozowych maluchem.

    Teraz tylko debil ma polpaki na sieciach osiedlowych. Ludzie kupuja
    po 2-5 iDSLi i maja o niebo lepiej niz na polpaku. Same plusy z
    wywaleniem p2p na osobne lacze na czele.

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2004-04-24 23:30:16
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    RusH <r...@p...pdi.net> wrote:
    > a taki server pocztowy to nie podpada juz czasem pod hosting ? :)
    > Czyli komercyjne wykozystanie lacza.

    Serwer pocztowy na wlasne potrzeby ciezko nazwac ispowaniem.

  • 18. Data: 2004-04-25 00:38:41
    Od: "humpty" <h...@x...lublin.pl>

    to zadne odkrycie przeciez neostarada, dziala na modemach DSL, nigdy nie
    mowili ze nie mozna technicznie wyciagnac wiecej, sprzedawali takie lacza bo
    i tak ludzie biora to jak cieple buleczki zreszta wcale sie nie dziwie :),
    ja siedze na SDI ale glownie dla tego ze potrzebuje stalego IP, gdyby nie to
    juz dawno wziolbym neo
    Użytkownik "gito" <g...@n...spam.student.pr.radom.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    http://www.telekomunikacja.pl/onas/serwis_prasowy/bi
    uro/show.php?mid=1460 ,

    > to jest chwyt marketingowy
    > uzytkownicy neo (sagem i thomson) od samego poczat technologia
    > zastosowana przez tpsa pozwalala na uzyskanie lepszego polaczenia niz
    > napisali w umowie :)
    > poprostu teraz sie do tego przyznali, nawet napisali ze to nowa promocja
    :)

  • 19. Data: 2004-04-25 14:52:56
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sat, 24 Apr 2004 12:18:39 +0200, "Andrzej Kosmala" <s...@s...pl>
    wrote:

    >Niemożliwe po stronie TPSA, jak rozumiem.
    >Po stronie klienta można poprzez włączenie kompresji i zastosowanie karty z
    >szybkim COM'em, 230 lub 460 kbps. Niestety, póki co włączenie kompresji na
    >ppp w SDi jest ignorowane.

    TPSA poprostu NIE ZAMIERZA inwestowac w usluge SDI gdyz jest oparta na
    nieprzyszłościowej technologii IDSL która kosztuje tepsE więcej niż
    stosowana w nmerrwostradzie i InternetDSL-u technologii ADSL

    futszaK
    598339018 888010641
    to co się stało z Bluline (9393) w czasach komuny uznane by zostało za sabotaż,
    zwłaszcza że rzecz dotyczyłaby telekomunikacji.
    (C)Andrzej Podenkiewicz na pl.misc.telefonia

  • 20. Data: 2004-04-25 15:54:43
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004 23:17:18 +0000 (UTC) I had a dream that RusH <r...@p...pdi.net>
    wrote:
    > Teraz tylko debil ma polpaki na sieciach osiedlowych. Ludzie kupuja
    > po 2-5 iDSLi i maja o niebo lepiej niz na polpaku. Same plusy z
    > wywaleniem p2p na osobne lacze na czele.

    I upload masz zaprany 24h na dobę - jasne...