    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Date: Wed, 11 May 2011 20:38:31 +0200

    news:iqekvv$sf3$1@mx1.internetia.pl...

    > Wiesz, że to tak nie działa? Samochodem jakoś jeżdżą, ale on nie daje
    > takich możliwości. Później wsiadają na motocykl i odreagowują...
    > Tu mają już możliwości. Zdechłą fabią, czy innym avencisem nie bardzo
    > mają szanse powywijać

    mam inne obserwacje.
    Fakt - zasady są inne, bo mocy brakuje, ale motocykl zjawia sie z nienacka
    zaś zdezelowana fabia jak już sie rozpędzi przez ileśtam metrów, nawet o te
    20-30km/h i zacznie wyprzedzać to skończyć nie moze, bo szkoda mu wytracać
    tą mozolnie uzbieraną prędkosć i kończy sie tym, ze zamiast końćzyć manewr
    to ciągnie go poza granice rozsądku i wpierdala sie tam, gdzie nie ma dla
    niego miejsca i gdzie już też nikt sie go nie spodziewa.
    Owszem motocykl może łatwiej przeoczyc, ale taka fabia to jednak czasem
    potrafi większego bałąganu narobić niż durny motocyklista.

    > LOL - wydawało mi się to oczywiste, ale Ty zdaje się zaczynasz
    > jak BK.

    nie, po prostu też jeższe motocyklem, to raz, a dwa widze w sumie więcej
    kretynów w samochodach niż na motocyklach.
    I nie móie tego w obronie motocyklistów, ale zawsze mnie wkurzają gadki
    (zwlascza na CB) kiedy kierowca ciężarówki narzeka na osobowke, osobówki na
    ciężarówke, motocyklista na wszystkich i wszyscy na motocykliste...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl