eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie chce zapalić › Re: Nie chce zapalić
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nie chce zapalić
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5b1fa369$0$586$65785112@news.neostrada.pl>
    <pfo9dc$ntr$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Tue, 12 Jun 2018 13:25:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <pfo9dc$ntr$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 30
    Message-ID: <5b1fad04$0$612$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.9.27
    X-Trace: 1528802564 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 612 188.33.9.27:1332
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633507
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-06-12 o 13:05, yabba pisze:
    > W dniu 12-06-2018 o 12:44, Trybun pisze:
    >>
    >> Pytanie do tych co mają jakieś pojęcie o współczesnych autach.
    >> Sytuacja wygląda następująco, - zaistniała konieczność wymiany
    >> pękniętego wężyka płynu chłodzącego. A że to w miarę "nowoczesne"
    >> auto to do takiej operacji trzeba było rozebrać nieomal pół
    >> samochodu, łącznie z wymontowaniem rozrusznika. Naprawiłem co trzeba,
    >> złożyłem i klops, auto nie chce zapalić - nie ma iskry. Co mogłem
    >> schrzanić, bo wcześniej palił na dotyk? Aha, auto to benzyna z gazem.
    >>
    >
    > Nie podłączyłeś jakiejś kostki elektrycznej albo któregoś z czujników.
    > Albo urwałeś kabelek.
    > Zacznij od sprawdzenia czy jest dobrze podłączony sterownik silnika,
    > czy ma zasilanie, masa z akumulatora do karoserii i bloku silnika oraz
    > podłączenia czujnika położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
    > Czy masz interfejs i program do tego samochodu?
    >
    > yabba
    >

    Niestety nie mam. A  urwanie czegoś całkiem prawdopodobne, tam jest taki
    gąszcz kabli, kabelków i innych dupereli, a wszystko trzeba robić
    siłowo, że nie tylko można coś urwać ale nawet tego nie zauważyć..

    Bez tego narzędzia nie da się sprawdzić jakoś sterownika i czujników?
    Chociaż odłączenie masy najbardziej prawdopodobne. Do czego mogłaby być
    podłączona?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: