  • 31. Data: 2011-02-16 13:31:11
    Temat: Re: Nie gryźć LEDów
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 13:57:30 +0100, Piotr Gałka wrote:

    >A świetlówki (jako urządzenia, a nie żarówki) nie podlegają przypadkiem pod
    >WEEE, co by oznaczało, że opłaty recyklingowe już są?

    Pewnie tak, ale na razie male.
    Lampy wyladowcze uliczne (rteciowe, sodowe, MH - wszystkie zawieraja
    rtec i olow) maja KGO 65gr.

    Nie wiem jak z domowymi swietlowkami - nie rzucilo mi sie w oczy.

    Jak juz klient nie bedzie mial wyjscia, to bedzie mozna podniesc :-)

    Ciekawe kiedy kaucje wprowadza, jak przy akumulatorach.

    J.

  • 32. Data: 2011-02-16 13:52:35
    Temat: Re: Nie gry?? LEDów
    Od: "TomT" <tom@wywal_to.pl>

    Użytkownik "Verox" <a...@b...veroxsystems.com> napisał w
    wiadomości news:slrnilne15.hvo.antispam_verox@matrix.verox.pl..
    .
    > Tak, i NIE KUPISZ świetlówki dopóki nie oddasz starej :-)

    Kupiłem oprawy warsztatowe bez świetlówek. Skąd mam wziąć stare świetlówki
    na wymianę?
    Może potrzebne będzie zaświadczenie o konieczności zakupu poświadczone
    Najważniejszą Okrągłą Pieczęcią Pana Urzędnika Unijnego.

    TomT

  • 33. Data: 2011-02-16 13:53:00
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 16 Lut, 13:05, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
> [...]
    3917962.html

    > The coins released "more nickel than pure nickel itself," they found
    >
    > Albo nie znam angielskiego albo mi wychodzi 110% cukru w cukrze...
    >
    > --
    > Best regards,
    >  RoMan                            mailto:r...@p...pl
    > Nowa strona:http://www.elektronika.squadack.com(w budowie!)

    Nie znasz angielskiego.

  • 34. Data: 2011-02-16 13:58:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 14:52:35 +0100, TomT wrote:
> [...]
    >Może potrzebne będzie zaświadczenie o konieczności zakupu poświadczone
    >Najważniejszą Okrągłą Pieczęcią Pana Urzędnika Unijnego.

    Oczywiscie. Zostanie tez twoja firma wciagnieta do rejestru i bedziesz
    sie musial z tej swietlowki rozliczyc :-)

    J.

  • 35. Data: 2011-02-16 14:08:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello bobofrut,

    [...]

    > Nie znasz angielskiego.

    A Ty netykiety i nie potrafisz poprawnie cytować.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 36. Data: 2011-02-16 14:15:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Feb 2011 13:19:49 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Nie jestem przeciwnikiem Ujnii. Ani zwolennikiem teorii spiskowych. Ale
    >jednak chyba nie o taką wolną Polskę walczyłem. Zapas matowych 75W

    Ja tam od dawna sam wkrecilem swietlowki, wiec mnie to tak nie boli.
    W lazience tez wkrecilem i na razie swieci, to moze nie bede narzekal.

    A z innych rzeczy .. moze ta unia ma czasem racje ?
    Moze np smieci powinny byc czysto organiczne, zeby je bez szkody mozna
    bylo spalic i zakopac, bo my sobie na razie nie zdajemy spawy jaki
    bedzie problem z wysypiskami i surowcami wkrotce.

    J.

  • 37. Data: 2011-02-16 14:40:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > A z innych rzeczy .. moze ta unia ma czasem racje ?

    Czasem ma rację. Bardzo często ma rację. Przeważnie ma rację. Ale z tymi
    żarówkami, to się wygłupili. Nie ma chyba drugiego zarządzenia, które by
    było równie durne i równie szkodliwe. Dlatego trzeba przy każdej okazji
    walić w to jak w bębęn, aż odszczekają, znajdą winnych i ich dla przykładu
    rozstrzelają.

    --
    Jarek

  • 38. Data: 2011-02-16 14:47:58
    Temat: Re: Nie gry?ć LEDów
    Od: Marcin Gala <m.gala.maupa@.interia.pyly>

    On 2011-02-16 14:31, J.F. wrote:

    > Pewnie tak, ale na razie male.
    > Lampy wyladowcze uliczne (rteciowe, sodowe, MH - wszystkie zawieraja
    > rtec i olow) maja KGO 65gr.
    >
    > Nie wiem jak z domowymi swietlowkami - nie rzucilo mi sie w oczy.

    Kompakty tez maja. ZTCW to jakies pare groszy/szt obilo mio sie o oczy
    na fakturce jak ostatnio do firmy kupowalem.

    --
    Marcin "Ahmed" Gala
    m.gala(maupa)interia.pl

    - alez wodzu, co wodz???
    - to ja juz sobie pojde...

  • 39. Data: 2011-02-16 14:53:37
    Od: MoonWolf <m...@p...com>

    Jarosław Sokołowski denied rebel lies:

    > Czasem ma rację. Bardzo często ma rację. Przeważnie ma rację.

    Odważna teza.

    --
    MoonWolf OT
    Let's walk this way

  • 40. Data: 2011-02-16 14:55:28
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 16 Feb 2011 14:26:09 +0100, <k...@w...pl> napisał:
    > U?ytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Naszpikowanego Antybiotykami i nie wiadomo czym jeszcze.

    Tam sie czepiasz - przynajmniej rzerzączki (dobrze napisałem?) nie złapie ;-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB