  • 11. Data: 2007-01-11 23:18:37
    Temat: Re: Nie kopa? le??cego ??
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Wemif napisał:
    > Jesli nie zrobia jakiegos dzialu, ktory bedzie
    > sie klientami symetrycznymi lepiej opiekowal, to trzeba bedzie sie
    > wyniesc.

    Tylko do kogo? Wszyscy schodzą na psy, wielkiego wyboru nie ma. Poczytaj
    ostatnie wątki, w nich masz obraz co się wyprawia.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 12. Data: 2007-01-12 07:45:26
    Od: "Michal Podsiadly" <p...@n...grupy.com>

    > Tylko do kogo? Wszyscy schodzą na psy, wielkiego wyboru nie ma. Poczytaj
    > ostatnie wątki, w nich masz obraz co się wyprawia.

    NASK. Narazie sobie ich bardzo chwale.
    Nie jest to moze ideal ale w stosunku do innych to jest imho bardzo dobrze.

    pzdr.

  • 13. Data: 2007-01-12 10:26:52
    Temat: Re: Nie kopać leżącego ??
    Od: Piotr Wojciechowski <peper@[no-spam]peper.eu.org>

    Mario wrote:
    > Ktoś tu we wcześniejszych wątkach napisał abym nie kopał leżącego......
    > Nie mam zamiaru go kopać, nie mam nawet sił wymawiać nazwy tej
    > wspaniałej firmy, ale to co wyprawia ostatnio w Szczecinie (a może nie
    > tylko) to już normalnie tragedia.

    Przeciez w Szczecinie masz tez innych duzych providerow, moze czas na
    alternatywe?

    --
    PW

  • 14. Data: 2007-01-12 11:51:53
    Od: Mariusz Zabraniak <o...@o...pl>

    > Przeciez w Szczecinie masz tez innych duzych providerow, moze czas na
    > alternatywe?

    Spokojnie, spokojnie, zanim to zrobię muszę dobrze wszystko zaplanować i
    policzyć koszty oczywiście.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 15. Data: 2007-01-12 13:04:13
    Od: "Marek Królikowski" <t...@w...edu.pl>

    Tak z ciekawosci o jakim providerze pisales?? Bo czytajac posty niektorzy
    sadzili ze TPSA, inni ze GTS.. a jeszcze inni pewnie o czyms innym.
    Co do WoWa to cala polska ma jakies dziwne problemy, wyglada to tak jakby
    ktos wycial polska<-->blizzard
    A teraz dlaczego:
    W domu mam teraz 2 lacza TK i TPSA jedno i drugie sie laguje, co ciekawe w
    tym samym czasie, niby to nie problem serwerow blizzarda bo wiele ludi gra i
    mowi ze ma ponizej 100ms, ja gdy mam 300ms na Tk to po przelaczeniu na TPSA
    mam podobne rezultaty, z tego co mi wiadomo to podobnie ma MAN poznanski i
    TASK. Co do GTSu i innych polskich DUZYCH providerow nie mam danych....
    Moze ktos wie cos wiecej na ten temat?

    Pozdro
    TaKeN

  • 16. Data: 2007-01-12 13:19:21
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Marek Królikowski" <t...@w...edu.pl> wrote in message

> [...]
    > podobnie ma MAN poznanski i TASK. Co do GTSu i innych polskich DUZYCH
    > providerow nie mam danych.... Moze ktos wie cos wiecej na ten temat?

    Polska ma laga i to jeden problem, ja na neo wychodzac z tpnet do telii
    czyli miedzy ge-6-0-0.war-tr4.tpnet.pl a war-b3-pos2-0-0.telia.net dostaje
    nawet 100ms laga gratis i choc wiem ze ping czy winmrt to nie jest
    wyznacznikiem lacza to sprawdzajac to na polpaku takie laga nie ma. Do tego
    30-50ms na ffm-bb2-link.telia.net i juz kolo 200ms jest do serwera blizarda.
    Drugie to jakies lagi straszne po stronie blizarda, jak popatrzysz na tech
    forum wow-europe i tracerouty ludzi z Europy to potrafia miec 25ms (sic!) do
    ostatniego rotuera w Frankfurcie, a i tak w grze latency 500-1000ms.
    Swoja droga ja bym chetnie zobaczyl jak wyglada traceroute z sewera blizarda
    do mnie, bo ciekaw jestem jaka droga te pakiety wracaja. Z drugiej strony
    znajomi z majacy net z Dialoga czy Aster nie maja zadnych lagow.

    Daniel

  • 17. Data: 2007-01-12 15:25:37
    Od: Mariusz Zabraniak <o...@o...pl>

    Marek Królikowski napisał(a):
    > Tak z ciekawosci o jakim providerze pisales?? Bo czytajac posty niektorzy
    > sadzili ze TPSA, inni ze GTS.. a jeszcze inni pewnie o czyms innym.

    Wszystkie posty "wyszły" przez właśnie tego "providera" o którym pisałem.

    --
    MZ

    Freude am Fahren

  • 18. Data: 2007-01-12 18:04:55
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > Polska ma laga i to jeden problem (...)

    Rozumiem, że Polska := &PL ?

    --
    .: format :.
    www.sernik.org

  • 19. Data: 2007-01-13 14:59:21
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Piotr Suchowski" <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl> wrote in message

    > Rozumiem, że Polska := &PL ?

    Hmm, nie bardzo wiec co oznacza powyzszy kod, := to chyba pascal ale tam nie
    ma wskaznikow :-). Niemniej piszac Polska ma laga chodzilo mi o uzytkownikow
    operatora dominujacego tj. TPSA. Wszyscy posiadajacy neo, ktorych znam z
    WoW'a maja laga. O dziwo ping do servera (zalozylem postac na nowym w ramach
    testow) jest 80ms, ping puszczony z najblizszej bramy telii za pomoca
    lookingglass do mnie tez normalny tj 80ms a w grze 200ms. Na serwerze mocno
    obciazonym jest 400 i rosnie w sytuacjach stresowych. Dlatego mysle ze cos z
    serwerami blizza i z tym jak rozsylaja pakiety do roznych IP w momencie
    stresu. Kiedy ja mam 400ms to ludzie z astera czy dialogu maja 100ms.

    Daniel

  • 20. Data: 2007-01-13 15:22:21
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > Hmm, nie bardzo wiec co oznacza powyzszy kod, := to chyba pascal ale tam nie
    > ma wskaznikow :-).

    Sa, ale inaczej oznaczane --> ^

    > Niemniej piszac Polska ma laga chodzilo mi o uzytkownikow
    > operatora dominujacego tj. TPSA.

    I to tez mialo znaczyc &PL (hint: &TP --> logo TP) :)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net