    From: dam252006 <dam25_2006@_NOSPAM_interia.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nie kreci rozrusznik strzela w przekaźniku
    Date: Tue, 15 Mar 2011 20:40:19 +0000 (UTC)

    Ivamnapisal

    > Użytkownik "dam252006" napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...

    > Do tego momentu kumam mniej-wiecej o co Ci chodzi.

    > Z tego to juz kompletnie nic nie kumam.

    > Aha. Teraz rozumiem dlaczego nie rozumiem.

    > Chcesz pomocy? Napisz po polsku, tak zeby kazdy Cie zrozumial.

    no własnie cieszko to nazwać bo sam tego nie rozumiem
    bo tak jak pisałem ze jak wezme go na pych to tak jak by zglupiał motor
    wogole kazdy przycisk odpowiada czemu innemu niz powinien
    i mysle ze to moze byc przekaźnik produ ale nie chceal bym inwestowac na
    daremno a jak ty myslisz moze to byc wina przekaznika ???
    bo jak włacze zaplon to ta lanpka luzu na kokpice stopniowo sie zapala i
    jak juz sie zapali dostatecznie to ten przekaźnik pyknie