  • 61. Data: 2013-04-22 21:32:10
    Temat: Re: Nie kupię więcej FIATA !!!
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5174f805$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tylko jak widzisz - takich nie mozna kupic, bo sie ich nie sprzedaje :-)

    Się nie sprzedaje, bo nikt nie chce zapłacić sensownej ceny. Jak w zeszłym
    roku chciałem sprzedać 13-letnią Nubirę z przebiegiem 140tys. km, to zgłosił
    się tylko handlarz z ofertą 2 tys. zł. To ja to chromolę, dołożyłem drugie
    tyle wymieniając zawieszenie i jeszcze parę innych rzeczy, auto stoi w
    garażu i czeka, aż córka się wyprowadzi i będzie miała czym jeździć wtedy.

    --
    Axel

  • 62. Data: 2013-04-22 21:39:20
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 21:32:10 +0200, Axel napisał(a):

    > Się nie sprzedaje, bo nikt nie chce zapłacić sensownej ceny.

    A wyrzucic szkoda, bo przeciez jezdzi i to dobrze jezdzi. Wiec bedzie robic
    za drugie auto, poki nie padnie cos powaznego...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 63. Data: 2013-04-22 22:11:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Się nie sprzedaje, bo nikt nie chce zapłacić sensownej ceny. Jak w zeszłym
    > roku chciałem sprzedać 13-letnią Nubirę z przebiegiem 140tys. km, to zgłosił
    > się tylko handlarz z ofertą 2 tys. zł.

    A ile to jest sensowna cena ?

    Paliwozerne, bez klimy ... zagazowane chociaz ?

    J.

  • 64. Data: 2013-04-22 22:20:38
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 21 Apr 2013 00:16:40 +0200, Jan Rudnicki napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Podzielę się wrażeniami z użytkowania czegoś takiego jak Fiat Siena HL
    > 1.2, rok prod. 1999 - kupiony w 2000r. w tzw. promocji z upustem 3tys.
    > jako auto z poprzedniego rocznika. Przejechałem tym autem w ciągu 10 lat
    > ok. 100tys.; w 2010r. sprzedałem.
    >
    > 1) Padła uszczelka pod głowicą.

    Po jakim czasie ?

    > 2) Padły spręży z tyłu - po prostu popękały.

    jw.

    > 6) Dosyć szybko, po krótkim okresie użytkowania - tłumik do wymiany.

    Jak się mało jeździ to i tłumik gnije, ponieważ para wodna nie ma jak
    odparować.

    > 5) Padła znowu uszczelka pod głowicą.
    > 6) Zaczęły pojawiać się wycieki z miski olejowej.

    Po jakim czasie ?

    > 7) Wycieraczki przestawały się czasami obracać - winna była płytka pod
    > deską rozdzielczą, którą przelutowałem - pomogło.
    > 8) Autko zaczęło żreć paliwo jak smok.

    Może ktoś ukradł sondę lambda ? (chyba taka sama jak w Punto)

    > 15) Padła rurka od przewodu hamulcowego - zaczął wyciekać płyn
    > hamulcowy, mogło skończyć się nieszczęściem, jechałem akurat autostradą.

    A czy twój egzempplarz nie był objęty kampanią serisową?
    http://www.autohit.fiat.pl/serwis-mechaniczny-kampan
    ie-serwisowe-fiata-5805-18.html

    Większość części które padły, to pierdoły kosztujące kilka zł.
    Zastanawia mnie jedynie uszczelka pod głowicą i sprzęgło.

    Myślisz, że jak kupisz inną markę to nie będziesz miał problemów ?
    Pooglądaj sobie program Turbo Kamera (TNV Turbo ) jakie problemy mają
    właściciele samochodów kilka razy droższych niż Sienna i jakie są koszty
    napraw.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 65. Data: 2013-04-22 22:47:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 20:23:46 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Różnie to bywa w różnych markach.
    > Ale Fiat faktycznie miał to tak, że brakowało pojemności w pompie.
    > Nawet mając wyrzucone spod pedału wszystko do gołej blachy.

    A ktore tak nie maja ?

    J.

  • 66. Data: 2013-04-22 23:17:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 22 Apr 2013 22:47:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > A ktore tak nie maja ?

    Moja Honda Civic i kolegi Subaru Impreza.
    Zwracam od jakiegoś czasu na to uwagę przy odpowietrzaniu.

  • 67. Data: 2013-04-23 09:26:40
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    > A ile to jest sensowna cena ?

    Oczekiwałem 2x tyle

    > Paliwozerne, bez klimy ... zagazowane chociaz ?

    Zdecydowanie nie zagazowane. A silnik 1.6 wiec nie taki znowu paliwozerny. W
    trasie kiedys udalo mi się zejść bodajże poniżej 6,5l/100km. Ale to była
    bardzo męcząca jazda, mimo że pusto na drodze :-)

    --
    Axel

  • 68. Data: 2013-04-23 09:27:28
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > A wyrzucic szkoda, bo przeciez jezdzi i to dobrze jezdzi.

    Dokładnie - moje to w dodatku całkiem duże i pakowne auto

    >Wiec bedzie
    > robic za drugie auto, poki nie padnie cos powaznego...

    U mnie robi za trzecie :-)

    --
    Axel