  • 1. Data: 2012-11-30 20:56:58
    Temat: Nie ma dobrych używanych samochodów ... do kupienia :( - (Skradziony Peugeot cz3)
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Hej,

    No więc tak, Peugeot się nie znalazł mimo dzielnej akcji Policji w
    Ząbkach i Markach.
    http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/733688,Oblawa
    -na-zlodziei-aut-Padly-strzaly-(wideo)

    Obejrzałem już ze 20 używanych aut - ceny od 5000 do 25000zł.

    Już nie zależy mi, aby nie był malowany - może być coś pomalowane, byle
    nie cała buda i byle nie pogięta płyta podłogowa (podłużnice).

    Ale wszystkie zachetane, a te od handlarzy to już w ogóle porażka.

    Ale dziś było od osoby prywatnej... Octavia I 1.9 tdi , 2004... no ok.

    W serwisie wyszło między innymi:

    - pogięte progi i podłoga (pewnie przez gumiarzy źle podkładających
    "łapy" ...)
    - cieknąca chłodnica klimatyzacji
    - cieknąca chłodnica intercoolera
    - poduszki, drążki,
    - brak osłony rozrządu, brak jakiejś tam innej osłony
    - wyciek ze skrzyni biegów
    - wyciek spod pokrywy zaworów
    - niedziałający ręczny
    i ze 20 innych pierdółek...

    Nie mówiąc o zaniedbanym nadwoziu. Opadające drzwi na zawiasach,
    źle spasowany zderzak po jakieś stłuczce itd.

    Ma ktoś jakieś fajne autko ? Mazowieckie (Warszawa okolice)
    Jak coś, podeślijcie prosze: k...@g...com

    Pozdrawiam,
    Aleksander

  • 2. Data: 2012-11-30 21:28:56
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Obejrzałem już ze 20 używanych aut - ceny od 5000 do 25000zł.
    (..)
    > Ale dziś było od osoby prywatnej... Octavia I 1.9 tdi , 2004... no ok.
    dobry trop. jak od osoby prywatnej, to patrz gdzie parkuje, jak zapala i
    czy znaczy teren.

    > W serwisie wyszło między innymi:

    > - cieknąca chłodnica intercoolera
    no... nie wiem co myśleć o takim serwisie.

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-11-30 21:47:29
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-11-30 21:28, ToMasz pisze:

> [...]
    > czy znaczy teren.

    > no... nie wiem co myśleć o takim serwisie.

    A co myśleć ?
    Nie widziałeś cieknącego oleju z chłodnicy IC ? albo bardziej z połączeń
    rur do niej dochodzących ?
    Ja widziałem :)

    Pozdro !

  • 4. Data: 2012-11-30 22:23:22
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.11.2012 21:47, Cezary Daniluk pisze:

    > A co myśleć ?
    > Nie widziałeś cieknącego oleju z chłodnicy IC ? albo bardziej z połączeń
    > rur do niej dochodzących ?
    nigdy w życiu. może dlatego że ja mam auto na f, a może że te
    intercoolery które ja miałem w rękach, widziały tylko kierowców
    zawodowych robiących miliony kilometrów?
    nie jestem pewien. mało widać jeszcze widziałem

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-11-30 22:37:04
    Od: tÎż

    Cezary Daniluk wrote:

    > Nie widziałeś cieknącego oleju z chłodnicy IC ? albo bardziej z połączeń
    > rur do niej dochodzących ?

    Intercooler nie ma chłodnicy, on nią jest.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-12-01 20:09:14
    Od: Pyzaty <p...@g...com>

    W dniu piątek, 30 listopada 2012 20:56:58 UTC+1 użytkownik Aleksander napisał:

    > Ale wszystkie zachetane, a te od handlarzy to już w ogóle porażka.

    Może zacznij informować, że ze szwagrem przyjedziesz...

  • 7. Data: 2012-12-01 21:35:38
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 20:56:58 +0100, Aleksander napisał(a):

    > Ma ktoś jakieś fajne autko ? Mazowieckie (Warszawa okolice)
    > Jak coś, podeślijcie prosze: k...@g...com

    Mam :D Tydzień temu kupiłem :D

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna