  • 11. Data: 2018-06-04 13:53:48
    Temat: Re: Nie zaczepiać rowerzysty
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jun 2018 13:21:50 +0200, w <pf37ch$ov1$1@node2.news.atman.pl>, RadoslawF
    <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Jakie ciekawe treści niesie ten fragment że zdecydowałeś się
    > go zacytować?

    Widocznie nie zrozumiałeś.

    > Tumanem trzeba być aby coś takiego linkować w dodatku na niewłaściwej
    > grupie.

    No. A teraz spierdalaj.

  • 12. Data: 2018-06-04 14:49:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 4 Jun 2018 11:45:20 +0200, w
    <5b150a30$0$670$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >A to ciekawe -- to jakiś dojnozmianowiec?

    Jackiewicz.

    ale ponoc zwrocil

    https://dorzeczy.pl/kraj/64737/Dawid-Jackiewicz-odda
    l-nagrode-Reakcja-internautow-bezcenna.html

    J.

  • 13. Data: 2018-06-04 15:46:10
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 04.06.2018 o 10:08, r...@k...pl pisze:

    > W tytule zapewne jest błąd.
    > Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

    Jasne.
    Wyzwiska za zwrócenie uwagi na błąd i NTG.
    Żegnam.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 14. Data: 2018-06-04 16:53:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-06-04 o 13:53, r...@k...pl pisze:

    > Widocznie nie zrozumiałeś.

    Zdecydowanie nie. Masz okazję wyjaśnić.

    > No. A teraz spierdalaj.

    Sam spierdalaj. Możesz nawet w podskokach.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-06-04 16:59:27
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-06-03 o 23:19, r...@k...pl pisze:
    > Fajnie - zawiasy za zabójstwo.
    >

    > Rok więzienia w zawieszeniu za pobicie rowerzysty. Poszkodowany zmarł w
    > szpitalu
    >
    > Rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata dla rowerzysty, który uderzył
    > pieszego. Pokrzywdzony mężczyzna zmarł po kilku dniach w szpitalu. Sąd Okręgowy
    > w Szczecinie uznał w poniedziałek, że rowerzysta działał nieumyślnie i nie
    > chciał spowodować ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.

    nie dość że jechał w niewłaściwym miejscu, pieszy zwraca mu uwagę a ten
    wali w pysk z zamiarem... no właśnie: jaki jest zamiar walącego w pysk?
    bo to nie był policzek...

    nie kuwa poddaje się, nie rozumiem...

  • 16. Data: 2018-06-05 10:40:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jun 2018 14:49:13 +0200, w <5b153549$0$613$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jackiewicz.
    > ale ponoc zwrocil
    > https://dorzeczy.pl/kraj/64737/Dawid-Jackiewicz-odda
    l-nagrode-Reakcja-internautow-bezcenna.html

    OK. Sądziłem, że piszesz o tym sędzi wyjeżdżającym z bramy, którego trafił
    rowerzysta na ścieżce (czy jak kto woli sędzia trafił rowerzystę).

  • 17. Data: 2018-06-05 10:40:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 4 Jun 2018 15:46:10 +0200, w <pf3fqo$g6r$1@node1.news.atman.pl>, LEPEK
    <g...@w...pl> napisał(-a):

    > Jasne.
    > Wyzwiska za zwrócenie uwagi na błąd i NTG.

    Wyzwiska za wyzwiska. Niech burak spada.

    > Żegnam.

    Pa.

  • 18. Data: 2018-06-06 23:12:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** r...@k...pl pisze tak:

    > W tytule zapewne jest błąd.
    > Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

    Trzeba być debilem żeby nie umieć zwięźle opowiedzieć co się stało.

    Nie masz pojęcia co wypisuja w moim lokalnym brukowcu.
    Do tego dochodzi oj żeby czasem przypadkiem kogoś nie zniesławić
    lub za friko nie zareklamować.

    "Dziś w jednej z olsztyńskich firm doszło do wypadku.
    Wypadkowi uległ pracownik. Miał dwie ręce i dwie nogi.
    Acha jeszcze oczy miał i uszy. Wywrotka z jednej z
    olsztyńskich firm najechała mu na mały palec".

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 19. Data: 2018-06-08 16:07:50
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    ezienia-w-zawieszeniu-za-pobicie-rowerzysty-poszkodo
    wany-zmarl-w-szpitalu/?ref=series

    > Jeden tuman napisał a drugi tuman zlinkował.
    > Nie pobili rowerzystę tylko rowerzysta w szarpaninie z pieszym
    > uderzył go i przewrócił. Pieszy zmarł po kilku dniach w szpitalu.

    Autorowi postu wszystko jedno byle znowu zaistnieć i pobredzić.

    neelix

  • 20. Data: 2018-06-08 16:11:44
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jasne.
    > Wyzwiska za zwrócenie uwagi na błąd i NTG.
    > Żegnam.
    > Pozdr,

    Coraz więcej bezczelnych ignorantów z gębą od ucha do ucha. Jak udowodnisz,
    że idiota to cię z błotem zmiesza.

    neelix