  • 1. Data: 2009-02-04 23:23:04
    Temat: Nieniejszym uroczyście oznajmiam...
    Od: "Markowski" <w...@n...pl>

    ...że dwie godziny temu odbyła się premiera nowego modelu Markowskiego na
    rok 2009. Producent nie ujawnia jeszcze wszystkich danych, ale masa własna w
    stanie suchym wynosiła 3020g przy długości całkowitej 54cm. Badania
    homologacyjne jeszcze trwają. :-))))

    Jestem dumny jak cholera!!

    --
    Markowski
    VFR800Fi + Jawa 350TS na wieczną pamiątkę

  • 2. Data: 2009-02-05 00:08:34
    Temat: Re: Nieniejszym uroczyście oznajmiam...
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Markowski pisze:
> [...]
    > rok 2009. Producent nie ujawnia jeszcze wszystkich danych, ale masa własna w
    > stanie suchym wynosiła 3020g przy długości całkowitej 54cm. Badania

    Pierwszy!

    gratulacje, teraz tylko jej dobrze pilnuj bo tu kilku kawalerów powoli
    dojrzewa :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-02-05 06:41:47
    Od: n...@s...com

    On Thu, 5 Feb 2009 00:23:04 +0100, "Markowski"
    <w...@n...pl> wrote:

    >Jestem dumny jak cholera!!

    gratulacje.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 4. Data: 2009-02-05 07:39:13
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Markowski" zaprezentował prototyp:

> [...]
    > rok 2009. Producent nie ujawnia jeszcze wszystkich danych, ale masa własna
    > w stanie suchym wynosiła 3020g przy długości całkowitej 54cm. Badania

    Zobacz ile wyciągnie na hamowni. Mój tak ze 130 decybeli na bank! Beziesz
    tez zapewne miał kłopoty z wyciekami z lag. No i te paliwo... tylko bio. Mój
    był pod tym wzgledem nie do opanowania. Poza tem tak ze 2lata źle sie
    prowadził, nie umiał utrzymac równowagi.

    Gratulki Johnny

  • 5. Data: 2009-02-05 07:56:17
    Od: "donia" <t...@p...onet.pl>

    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:gmdam0$64s$2@inews.gazeta.pl...

    > Pierwszy!
    >
    > gratulacje, teraz tylko jej dobrze pilnuj bo tu kilku kawalerów powoli
    > dojrzewa :)

    myslisz, że na chłopca będą mieli ochotę ;>

    pzdrv
    --
    Donia i VyFRotka 800
    =Wrocław=

  • 6. Data: 2009-02-05 07:57:56
    Od: rupio <r...@r...pl>

    On 5 Lut, 00:23, "Markowski" <w...@n...pl> wrote:
> [...]
    > rok 2009. Producent nie ujawnia jeszcze wszystkich danych, ale masa własna w
    > stanie suchym wynosiła 3020g przy długości całkowitej 54cm. Badania

    STrasznie fajna wiadomosc z rana. Gratulacje dla calej 3. Rosnie nam w
    sile nastepne pokolenie.

    --
    pozdr.
    rupio

  • 7. Data: 2009-02-05 08:11:14
    Od: Arni <a...@n...spam>

    donia pisze:

    > myslisz, że na chłopca będą mieli ochotę ;>

    ups, zle zinterpretowałem ze to dziewczynka ? chyba przez pózną pore :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 8. Data: 2009-02-05 10:41:03
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Markowski pisze:
    > ...że dwie godziny temu odbyła się premiera nowego modelu Markowskiego

    GRATZ :)

    Tylko motura mu nie zajeździj zanim będzie mógł na niego wsiąść ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 9. Data: 2009-02-05 11:24:15
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

    Użytkownik "Markowski" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rok 2009. Producent nie ujawnia jeszcze wszystkich danych, ale masa własna
    > w stanie suchym wynosiła 3020g przy długości całkowitej 54cm. Badania

    Gratulacje!

    szauek

  • 10. Data: 2009-02-05 12:45:54
    Od: Mika <m...@g...com>

> [...]
    > rok 2009. Producent nie ujawnia jeszcze wszystkich danych, ale masa własna w
    > stanie suchym wynosiła 3020g przy długości całkowitej 54cm.
    Długi i waski będzie dobrze w korkach śmigać ;)
    A tak na serio to wielkie gratulacje i usciski dla całej rodzinki.
    ze Wy tak daleko jesteście to nawet nie ma jak we wspólnie
    poświętować :-D
    pozdrówki
    Mika
    z potforką