  • 31. Data: 2011-12-12 21:27:01
    Temat: Re: Niepotrzebne OC od 2 lat!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    > Tak się zastanawiam, ile osób wie co oznacza znaczek:
    > !=

    Ja wiem! Ja wiem! Wybierz mnie!

    > :-)

    :P

    > --
    > -- .

    Popraw wreszcie separator!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2011-12-12 21:31:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Tak, wiemy o tym i w tym małym mikrogronie mamy już C, Javę, assembler i
    > BASIC.

    Clipper, pewnie też w FoxPro, Clarion itd itp

  • 33. Data: 2011-12-12 21:31:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, Sylwester Łazar <i...@a...pl> wrote:
    > i od razu:
    > Jak to zrobić w OE6.00
    > --
    > -- .
    > -- -- --
    > S.

    Zainstalowac normalny czytnik? :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2011-12-12 21:37:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Dlaczego?

    Nie mam szklanej kuli. Jeśli dobrze pamiętam to w OE6 trzeba było
    ręcznie wycinać sygnaturki, ale własne dodawał poprawnie, o ile
    były poprawnie stworzone. Szczegóły opisywałem wiele lat temu na
    przynajmniej dwóch grupach. Może ściągnij OE-Fix?

  • 35. Data: 2011-12-12 21:39:45
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > A czemu akurat w C?
    > Znaczenie jest identyczne w bardzo wielu językach programowania.
    Tak, wiemy o tym i w tym małym mikrogronie mamy już C, Javę, assembler i
    BASIC.
    Dlatego właśnie zgadywałem :-)

    --
    -- .
    pozdrawiam

  • 36. Data: 2011-12-12 21:40:31
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

  • 37. Data: 2011-12-12 21:42:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Sylwester,

    > Dlaczego?

    A skąd mamy znać Twoje motywy? To Ty nam powiedz, dlaczego kashanish
    bez sęsu (nie poprawić!).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-12-12 21:42:19
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Dlaczego?
    i od razu:
    Jak to zrobić w OE6.00
    --
    -- .
    -- -- --

  • 39. Data: 2011-12-12 21:48:05
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    AZ w <news:jc5obj$5s1$3@node2.news.atman.pl>:

    > Zainstalowac normalny czytnik? :P

    Czyli nie slrn, bo ma problemy z wyświetlaniem przypisów ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 40. Data: 2011-12-12 21:49:04
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Zainstalowac normalny czytnik? :P
    No i już sobie wyjaśniliśmy problem.
    Ja lubię OE6.0. Mam jeszcze na innym komputerze Operę,
    ale tam jest porażka z tymi bazami danych.
    S.