    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezgodnosc opisu z rzeczywistoscia przy kupnie samochodu
    Date: Sun, 15 May 2011 20:12:09 +0200

    Użytkownik "jh" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:iqoq2k$fet$1@inews.gazeta.pl...
    > Trochę nawiązując do mojego poprzedniego pytania o ESP, ASR i dodatki oraz
    > rozważając zakup auta nowego/używane, gdybam (hipotetycznie):

    Moje ma ESP (które nazywa się ASC) i ma do niego wyłącznik, po wyłączeniu
    zas informuje, że system jest wyłączony odpowiednim komuniaktem na
    wyświetlaczu. Inne systemy tez mają kontrolki, które zapalaja się podczas
    uruchamiania auta i są testowane, a potem gasną (ABS, poduchy) - i to chyba
    standart w większości samochodów.
    Jeżelii sprzedawca twierdzi, że auto ma poduszki i jest bezypadkowe, to
    łatwo sprawdzić to np. w ASO. Przy zakupie warto zaproponować sprawdzenie w
    ASO - bezwypadkowośc, geometria, obecność poduszek itp. umawiając się, że
    jeżeli słowa sprzedającego się potwierdzą, to bierzesz koszt tego
    sprawdzenia na siebie, jeżeli zas nie, to płaci on. Ktoś, kto mówi prawdęe
    przystanie na takie warunki, ktoś kto kłamie - nie zgodzi się i to jest
    sygnał, że należy odpuścić sobie zarówno samochód jak i sprzedającego.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi