  • 51. Data: 2011-07-26 20:39:39
    Temat: Re: Nocne promocje w Euro AGD
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-26 19:53:59 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Chcesz twierdzic, ze ta filmowa komedia odzwierciedla amerykanska
    > rzeczywistosc?
    Nie to SF.

    > To juz blizej do polskiej rzeczywistowci w takich filmach jak "dzien
    > swira" albo w "kiepscy".
    Jasne. Super. Szkoda tylko, że wzorcem dla kiepskich był Married...
    with Children.
    Też powstał na bazie doświadczeń reżysera w kraju nad Vistulą.

    > Nie mialem problemow z zadnymi materialami fotograficznymi w tamtych
    > czasach - moja piekna sasiadka byla wtedy kierownikiem sklepu foto, i
    > mialem wszystko, co bylo mozliwe do dostania , bez stania w kolejkach.

    I masz się czym chwalić. Ciesz się, że nikt nie wpadł na pomysł
    ukarania spekulantów i pijawki żerujące na niedoli robotniczej, tak jak
    Stanisława Wawrzyckiego w aferze mięsnej, bo byś ameryki nie oglądał.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2011-07-26 20:42:55
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-07-26 19:24:16 +0000, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> said:

    > Przykladowo: gdy twoja zona pojdzie sie ruchac z obcymi, to ja
    > bedziesz usprawiedliwial i rozgrzeszal, ze zony na zachod od laby tez
    > sie ruchaja z obcymi?

    Wiesz co. W języku kulturalnych ludzi nie ma słów którymi teraz
    powinienem Ci odpowiedzieć.

  • 53. Data: 2011-07-26 21:40:20
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    >W dniu 2011-07-26 22:16, Zygmunt Dariusz pisze:
    > jeśli usłyszysz to kilka razy, przyjmiesz (bo nie zrozumiesz), że jesteś
    > żałosnym, złośliwym pajacem, który nie ma tu _ani_jednego_zwolennika_.

    Mnie zaś nieodmiennie dziwi, że nie żal Wam klawiatur na "dyskusję" z tym
    nawiedzonym porąbańcem. Mam w KF trzy osoby, ale z "brylujących" na tej
    grupie tylko jego - i usenet od razu stał sie o niebo przyjemniejszy,
    normalniejszy, weselszy i ciekawszy. To przypadek wymagający terapii, a
    jedyny sposób na zniknięcie, to ignorowanie mitomańskiego trolla. Po prostu.
    Ktoś, kto w każdym wątku ma coś do powiedzenia, nie ma po prostu nic do
    powiedzenia. Zwłaszcza, że pisze wyłącznie o sobie samym.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 54. Data: 2011-07-26 22:05:50
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-26 15:26, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Ryby i schab sprzedawane promocyjnie po pol ceny, nikogo nie nakrecaja
    > do wyczekiwania pod drzwiami sklepu i biegania aby byc pierwszym.
    > Taka to wlasnie roznica.

    5 minut googlania:

    http://www.youtube.com/watch?v=6s24vBS9ORI

    http://www.youtube.com/watch?v=r0HhwoxK6uw

    http://www.youtube.com/watch?v=pHYE7dOFzr4

    http://www.youtube.com/watch?v=ehSkxg7wvyk&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=a6fq1bvdLGI

    Jakieś istotne różnice? Chyba jednak aż tak bardzo się nie różnimy.

  • 55. Data: 2011-07-26 23:23:42
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    > Dopiero po 7 latach pracy w redakcji, wybylem z polski i tak juz
    > zostalo.

    to się módl, aby cie nie deportowali, tutaj z takim poziomem byłbyś
    klientem pomocy społecznej.

    > W sumie, pracowalem w 5 firmach z ktorych odchodzilem zeby sobie
    > polepszyc.

    w kontekście studiów dziennikarskich i biznesowych - piękny tekst

    > Takich klipow z tego klubu jest dziesiatki, na niektorych widac mnie w
    > akcji.
    Podaj film i która minuta, aby całości gówna nie oglądać, ale ciebie
    chętnie obejrzę aby skonfrontować wyobrażenie z rzeczywistością.
    Przypomnę wyobrażenie (kiedyś już pisałem) - osoba raczej niska, lekko
    otyła, twarz lekko czerwona, nalana, w wyrazie tępa i zawistna.Oczka
    rozbiegane wietrzące podstęp. Ogólnie w odbiorze osobnik antypatyczny,
    nie budzący zaufania.
    .
    > Fotografia to moje zycie, moja pasja zawodowa.
    > Chcialbym dociagnac do 40 lat w tym zawodzie.
    > Zostalo mi 2 lata
    Myślałem, że na starość człowiek trochę mądrzeje, wycisza się, nawet jak
    lekko tępy, to doświadczeniem życiowym tą ułomność trochę maskuje.
    U ciebie to nie działa.....

    ale jesli przyjdzie mi sie przeprowadzic na floryde,
    > to raczej tam juz nie bede sie zajmowal tym zawodowo.
    ee... toalety wysprzątasz i trochę czasu znajdziesz na dawne chobby ;)

    > To tak w malenkim skrocie wygladaja te moje "basnie z tysiaca i jednej
    > nocy".
    Przesadzasz, jaka baśń? Zwykła emigrancka tułaczka, zejdź na glebę
    > Skopioj sobie, zebys potem nie myslil sie tak jak tym razem.

    szkoda każdego bajta na kompie dla twoich bredni
    pozdr.J

  • 56. Data: 2011-07-26 23:49:41
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    > Czekam na udowoednienie mi, ze potrafisz spelnic swoje zapowiedzi i ze
    > nie okze sie tylko, ze to byl jedynie debilny tekst, ulomnego na
    > umysle polaczka.

    Spójrz człowieku w lustro i powiedz sobie: "Jestem starym zgorzkniałym
    prymitywnym i chamskim capem u schyłku swojego parszywego nieudanego życia."
    Przestań wylewać swoje żale na grupę i obrażać ludzi stokroć bardziej
    wartościowych niż twoja nędzna kreatura. Robisz wrażenie szczura
    pływającego ostatkiem sił w gównie. Nie łudź się, to gówno nie wypływa
    na Florydzie.
    Z pomysłu leczenia się wycofuję - jest niestety za późno, twój przypadek
    jest chyba nieuleczalny. Ale mogę rzucić jakiś datek, jak będę miał
    pewność, że nie zobaczę np. twojej kretyńskiej stopki lub zlepka dwóch
    imion, za przeproszeniem ZD.
    Zamiast datku mogę poświęcić sprawny, działający (mały przebieg) c 10d.
    - do fotografii Meksykanów i innych emigrantów aż za dobry. Musisz tylko
    uciułać na przesyłkę.
    Pozdr.J.

  • 57. Data: 2011-07-27 05:44:50
    Od: <MW>

    Użytkownik "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On Jul 26, 1:53 pm, <MW> wrote:

    > Czyli masz moje samochody tam, gdzie jam ciebie.

    Czyli sam przyznajesz, że w twoim tępym trepowskim łbie mieści się o wiele
    mniej niż w dupie. Gratuluję.
    --
    MW

  • 58. Data: 2011-07-27 07:10:36
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Zygmunt Dariusz <z...@g...com> napisał(a):

    >Taka to wlasnie roznica.

    Tak naprawde to roznicy nie ma zadnej - w kazdym spoleczenstwie
    znajdziesz bydlo, przyglupow czy zwykle sknery. Przytoczone w tym watku
    linki do filmikow dokladnie to pokazuja.

  • 59. Data: 2011-07-27 08:01:45
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-26 23:40, Yogi(n) pisze:
> [...]
    > mitomańskiego trolla. Po prostu. Ktoś, kto w każdym wątku ma coś do
    > powiedzenia, nie ma po prostu nic do powiedzenia. Zwłaszcza, że pisze

    Można go mieć w KF dla własnej wygody,
    ale on czasem swoje trollowanie próbuje uwiarygadniać.
    Np na p.r.f wczoraj komuś, kto chce robić architekturę bez zniekształceń
    i szuka szerokiego kąta, polecił całą gamę fisheyek.
    Warto mu wtedy przypomnieć, że jest profezjonalizdą fotograficznym.
    Co z przyjemnością uczyniłem :)

    JD

  • 60. Data: 2011-07-27 08:15:02
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 26, 4:42 pm, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

    > Wiesz co. W j zyku kulturalnych ludzi nie ma s w kt rymi teraz
    > powinienem Ci odpowiedzie .

    Wazne, ze dosadny przyklad zaczal do ciebie docierac, bo inaczej tepo
    ci to szlo.

    --------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/