  • 1. Data: 2009-01-01 23:14:23
    Temat: Re: Nowa fabryka Romet Motors
    Od: Michał Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    RadoslawF wrote:
    > Tak z ciekawości to jakie opinie uważasz za miarodajne ?
    > Poza własnymi oczywiście.

    A co Panowie sądzicie o tym: http://william350.w.interia.pl/

    Michał

  • 2. Data: 2009-01-02 00:25:36
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Michał Kochanowicz wrote:

    > A co Panowie sądzicie o tym: http://william350.w.interia.pl/

    Gosc jest pozytywnie zakrecony i pokazuje, ze jak sie chce to mozna wiele.
    I tu duzy szacun.

    Ale nie wiem czy czasem nie przesadza z rekodzielem
    http://william350.w.interia.pl/art7.html

    Tmek

  • 3. Data: 2009-01-02 08:56:53
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-02 00:14, Użytkownik Michał Kochanowicz napisał:

    > A co Panowie sądzicie o tym: http://william350.w.interia.pl/

    Gość pokazał że można motorkiem za 4 tys zł zrobić trasę 10 tys km
    po europie i chwała mu za to.
    Sprzętem o prędkości przelotowej 75km/h to ja z miasta bym
    nie wyjechał a robienie takich tras to już jest wyczyn.
    Dystrybutor Rometa to powinien zafundować mu nowy sprzęt i
    sponsorować wyjazdy w zamian za prawo linkowania strony z opisem
    na własnej stronie www.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-01-02 14:45:08
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    RadoslawF napisał(a):

    > Gość pokazał że można motorkiem za 4 tys zł zrobić trasę 10 tys km
    > po europie i chwała mu za to.
    > Sprzętem o prędkości przelotowej 75km/h to ja z miasta bym
    > nie wyjechał a robienie takich tras to już jest wyczyn.

    Nie przesadzajmy :) Do nienerwowych wycieczek bocznymi drogami naprawde
    nie trzeba wiele wiecej. No i taka 125 ma jedna, wielka zalete - pali
    tyle, co kot naplakal ;) Niestety potwierdza sie tu regula, ze czas to
    (tez) pieniadz - mozna nie miec pieniedzy ale wystarczy miec czas i
    mozna zobaczyc kawal swiata tanim kosztem. No a jak sie nie ma czasu, to
    juz niestety trzeba troszke bardziej smierdziec kasa... :\

    > Dystrybutor Rometa to powinien zafundować mu nowy sprzęt i
    > sponsorować wyjazdy w zamian za prawo linkowania strony z opisem
    > na własnej stronie www.

    No moze niekoniecznie - bo to, co zobaczylem na wzmiankowanej wczesniej
    stronie http://william350.w.interia.pl/art7.html spowodowalo znaczny
    spadek sympatii dla Wiliama. No po prostu nie spodziewalem sie po nim
    takiej ilosci partactwa technicznego w jednej, prostej czynnosci zmiany
    zestawu napedowego. Tlumaczy go tylko mlody wiek i goraca jednak glowa.
    (Jednak, poniewaz wczesniej sprawial wrazenie czlowieka wyjatkowo
    rozsadnego jak na swoj wiek.)
    Podkreslam - tlumaczy ale nie usprawiedliwia.

  • 5. Data: 2009-01-02 16:07:20
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-02 15:45, Użytkownik zbigi napisał:

> [...]
    > mozna zobaczyc kawal swiata tanim kosztem. No a jak sie nie ma czasu, to
    > juz niestety trzeba troszke bardziej smierdziec kasa... :\

    Bo kasa to główna różnica między posiadaczami chińczyków a japończyków.
    Pierwsza grupa najczęściej kupuje sprzęt do codziennej taniej jazdy
    a druga do wakacyjnych i weekendowych wypadów, w tygodniu do pracy
    najczęściej jadą samochodami. :-)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-01-02 16:22:33
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał

> [...]
    > partactwa technicznego w jednej, prostej czynnosci zmiany zestawu napedowego.

    Hmmm..
    Faktycznie horror :(
    Tak wlasnie powstaje u nas rozne badziewie.
    Czlowiek zadal sobie wiele trudu aby popsuc sobie motocykl.
    Bez sensu :(
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 7. Data: 2009-01-02 16:25:46
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał

> [...]
    > Pierwsza grupa najczęściej kupuje sprzęt do codziennej taniej jazdy
    > a druga do wakacyjnych i weekendowych wypadów, w tygodniu do pracy

    Bzdura!
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 8. Data: 2009-01-02 19:12:31
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-02 17:25, Użytkownik Hinek napisał:

    > Bzdura!

    Chcesz stwierdzić że masz więcej znajomych którzy na chińszczyźnie
    jeżdżą w weekendy i urlopy a w tygodniu do pracy autami niż takich
    którzy mają sprzęt japoński, i jeżdżą nim siedem dni w tygodniu ?

    Pozdrwiam

  • 9. Data: 2009-01-02 19:42:48
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

> [...]
    > jeżdżą w weekendy i urlopy a w tygodniu do pracy autami niż takich
    > którzy mają sprzęt japoński, i jeżdżą nim siedem dni w tygodniu ?

    Sugerujesz ze posiadacze ekskluzywnych japonski motocykli jezdza
    nimi tylko w cieple weekendy i na ekskluzywne urlopy. Bo to takie
    miekkie siurki som. Nie to co tfardziele na chinszczyznie!
    Taka mysl przebija z twojego posta.

    A mnie to smieszy. Mysle ze niewiele wiesz o motocyklizmie.
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 10. Data: 2009-01-02 19:59:16
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-02 20:42, Użytkownik Hinek napisał:

> [...]
    > nimi tylko w cieple weekendy i na ekskluzywne urlopy. Bo to takie
    > miekkie siurki som. Nie to co tfardziele na chinszczyznie!

    Twierdzę że większość z tej grupy robi to co napisałem.
    I nie z powodu że jedni są twardziele a inni nie ale
    z różnicy w stanie posiadania. Dla jednych tanie moto to
    jedyny środek własnego transportu więc sezon trwa u nich
    dłużej a dla innych to źródło przyjemności więc przy złych
    warunkach nie jeżdżą bo i po co.

    > A mnie to smieszy. Mysle ze niewiele wiesz o motocyklizmie.

    Mnie śmieszy jak ktoś swoje myśli potrafi wyrazić najskuteczniej
    pisząc tylko jeden wyraz. No ale z motocyklizmem to wbrew temu
    co myślisz niewiele ma wspólnego.