    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nowa/używana
    Date: Mon, 7 May 2018 20:50:46 +0200

    On 5/7/2018 10:45 AM, Adam wrote:
    > W jaki sposób otwierasz obudowy?

    Młotek gumowy. Stawiasz baterie na czymś twardym, płytki np. u uderzasz
    zdecydowanie młotkiem. Jesli nie po pierwszym to po kilku ciosach
    "pękają" na zgrzewie, zazwyczaj daje sie je bez problemu skleić.
    Podobnie otwiera się zasilacze typu cegła.

    Co trudniejsza sztukę (asus eeepc) traktowałem młotkiem stalowym.
    Istotne jest jedno pukniecie ktore spowoduje naprężenia we właściwym
    miejscu i dalej już leci. Ciezko wyjaśnić jak pukać, choć najlepiej mi
    się puka w środek, gdzie po puknięciu odkształcenia się najwieksze. Bywa
    że spaw nie daje rady zmeczeniowo wiec czasem trzeba pukac dziesiątki razy.

    > Niektóre wyglądają, jakby były zgrzewane ultradźwiękowo. Taka spoina
    > potrafi być twardsza od reszty materiału, stąd lepiej chyba byłoby ciąć
    > obok spoiny.

    Nie tnę. Nie da rady tego podem estatycznie skleić. Widzialem gdzieś
    modele do wyruku 3D beterii do Della więc mozna uderzyć w nowoczeność,
    ceny drukarek 3d spadły do 500zł :)

    Na kilkanascie obudów do róznych rzeczy do tej pory pękła nie tak jak
    chciałem tylko jedna.