  • 11. Data: 2010-09-03 14:19:22
    Temat: Re: Nowe Lancie Delta olsztyńskiej drogówki
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Hautameki pisze tak:

    > "Warmińsko-mazurscy policjanci dostali w czwartek 12
    > supernowoczesnych radiowozów: 6 lanci delta

    A mówią że Polska to biedny kraj :)

    ale na kostke brukową, milion świateł i znaków pieniądze się zawsze
    znajdą.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2010-09-03 16:53:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Wrz, 10:27, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > To z samego leasingu nie wynika. Wszystko zależy od tego, jak napisana
    > jest umowa leasingu (lub długoterminowego wynajmu, który byłby tu chyba
    > lepszy) - obowiązki serwisowania można powierzyć zarówno właścicielowi,
    > jak i użytkownikowi.
    >
    > Pozdr,
    > --
    > L E P E K    Pruszcz   Gdański
    > no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
    > Toyota Corolla 1.3  sedan  '97
    > Hyundai Atos 0.9  nanovan  '00

    Nigdzie nie napisalem, ze to wynika z istoty leasingu - ale chyba (?)
    logiczne, ze mialem na mysli leasing bez obowiazku serwisowania przez
    uzytkownika :)

  • 13. Data: 2010-09-03 18:04:21
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-09-03 01:41, masti pisze:
    > Lancie to nie wiem, ale Ducato to nie do zajechania są

    tak, tak.
    tu masz 11 stron o tym jak nie da ich sie zajechac:
    http://www.ifp.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewt
    opic&t=35438

  • 14. Data: 2010-09-06 09:03:29
    Temat: Odp: Nowe Lancie Delta olsztyńskiej drogówki
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    > Policja powinna auta brac w leasing - nie bedzie potrzeby utrzymywania
    > wlasnej sieci warsztatow.
    Przecież tak jest.
    1) My-podatnicy jesteśmy leasingodawcami,
    2) Kupiliśmy licjantom samochody,
    3) My płacimy za naprawy, stłuczki itp.,
    4) Po skończeniu eksploatacji samochód jest sprzedawany
    przez leasingobiorcę i to on bierze całą forsę,
    5) Leasingobiorca dodatkowo wystawia mandaty leasingodawcom,
    korzystając z samochodów, które od nich dostał,
    6) Leasingobiorca nie ma żadnych opłat za wypożyczone samochody,
    7) Leasingodawca zobowiązany jest dodatkowo płacić kierowcom za
    kierowanie wypożyczonymi autami,
    8) Samochody muszą mieć dużą moc,
    9) Dlatego są w większości na benzynę,
    10) Za którą płaci w całości leasingodawca,
    11) Leasingobiorcy w większości dostają lepsze i nowsze samochody,
    niż mają leasingodawcy.

    Gorszej "umowy" leasingowej dla leasingodawcy to chyba nie ma.
    Smutne, ale prawdziwe.
    A ktoś mówił, że Kościół był niedobry, bo zabierał ludziom tzw. dziesięcinę,
    czyli tylko 10% jego zarobków i ludzie nie płacili VAT, ani ZUS.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 15. Data: 2010-09-06 13:17:23
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > a czy masz jakies podstawy by tak twierdzic?

    napewno ma. mial pewnie kilka lanci i alf...'
    ;)

    ale niech tak ludzie mysla nadal, ;) ja tam sie ciesze

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    Lybra 2.4 JTD