    From: Michał V-R <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Nowe klasy w MMP dla poczatkujacych
    Date: Fri, 08 Jan 2010 15:40:30 +0100

    > Hmm. Czy probowales kiedys dosiasc entuzjazm i na nim platac? Mniejsza
    > czy wieksza, w sportach motorowych kasa jest niezbedna.

    Zgadza sie, ale napewno teraz bedzie barziej to dostepne, wiadomo, ze
    wogole bez kasy to nic nie zdzialasz.
    Sam kiedys probowalem jezdzic, majac 20 lat, ale wlasnie kasa, to bylo
    to czego zabraklo. Szczerze mowiac i teraz bym sie poscigal, ale to
    kosztuje bardzo duzo. Ale cieszy mnie to, ze sport ten mimo wszystko
    staje sie co raz bardziej dostepny, a nie dla wybrancow, co przeznaczaja
    po 100tys na sezon plus motocykle

    Michał V-R
    gg 9409047

    żyje się raz, potem się tylko straszy