    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe stawki za badanie techniczne
    Date: Sun, 04 Nov 2012 16:50:39 +0100

    On 2012-11-04 16:38, nazgul wrote:

    > tym samym co brak relacji policji na samochodód bez oświetlenia, gdy np
    > zajęci są suszeniem.

    Nie byli zajęci niczym konkretnym. Czyli mają obowiązek wlepić mandat,
    czy nie? A jeśli mają to poproszę o podstawę prawną;) I od razu sankcję
    - co im zrobią jak ich podpierdolę, że mi mandatu nie wlepili (no poza
    tym, że się stanę sławny na miejscowej komendzie;)

    > wspaniale i to jest także moje zdanie.
    > Tyle, że ty nie zauważasz że teraz mamy taryfikator.

    No mamy - i za przekroczenie o 20km/h na ogół nie grozi nic, najechanie
    na pojedynczą ciągłą i niezatrzymanie się na zielonej strzałce to samo,
    mimo że teoretycznie jest w taryfikatorze - po prostu policjant ocenia
    sobie szkodliwość i na ogół nikomu dupy nie zawraca - masz tu swoją
    uznaniowość.

    > tak ja Cię poprosiłem grzecznie, że można zrobić wbrew taryfikatorowi a
    > Ty bezczelnie odbijasz piłeczkę.

    Nie, to ty twierdzisz, że brak mandatowania jest złamaniem prawa przez
    Policję, nie ja.

    Shrek.