  • Data: 2019-03-26 11:14:07
    Temat: Re: Nowoczesne materiały na grzałki...?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 marca 2019 18:53:24 UTC+9 użytkownik Marek napisał:
    > Muszę zaktualizować piec do grzania przeponowego (wyrzażanie drutu)
    > na nowszą wersję. Poprzedni wytrzymał 10 lat ale grzałki coraz
    > częściej się przepalają a wieszaki na grzałki i ceramiczna izolacja
    > już się rozpadają.
    > Z jakich materiałów teraz budować? Głównie mnie interesują grzałki.
    > Fachowiec instalujący grzałki podobnie jak poprzednio chce
    > zainstalować grzałki w kształcie płaskownika o wymiarach ok 5x30mm.
    > Tworzy meander na wewnętrznej stronie walca pieca, który się zawija
    > na izolatorach robiących za wieszaki. Nie podoba mi się to w tym
> [...]

    Coś tam pisałem, ale nie pamiętam konkretnie w jakim temacie. Może o tym
    http://winnertechnology.co.kr/en/mosi%E2%82%82-%EC%A
    0%9C%ED%92%88%ED%98%95%EC%83%81/

    Promieniowanie super się odbija od powierzchni metalowych, korzystnie by było żeby
    nie za bardzo skorodowanych. Co jest w Twoim piecu za grzałkami?

    Do jakiej temperatury rozgrzewasz ten drut?