  • 11. Data: 2014-08-07 14:06:59
    Temat: Re: Nowy producent na horyzoncie: Xiaomi
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-07 13:39, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    >
    > Ha, ha, ha :-)) Dobre... Ty nie wiesz co się dzieje w Chinach??

    Wzrost gospodarczy jak... 150. Kompletny brak aspiracji imperialnych,
    wszyscy (normalni) ludzie to wiedzą.

  • 12. Data: 2014-08-07 14:31:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Wzrost gospodarczy jak... 150. Kompletny brak aspiracji imperialnych,
    > wszyscy (normalni) ludzie to wiedzą.

    Poczytaj co się dzieje z ludźmi, którzy próbowali "przypomnieć"
    niedawno rocznicę Tienanmen i sprawdź czy ta strona Wikipedii:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tiananmen_Square_protes
    ts_of_1989
    otwiera się jak będziesz kiedyś w Chinach...
    Przekonasz się wtedy o normalności tego kraju i jego aspiracjach.

  • 13. Data: 2014-08-07 15:38:30
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    > http://venturebeat.com/2014/08/05/xiaomi-unseats-sam
    sung-as-top-mobile-vendor-in-china/

    > Ktoś z Was miał może bliższy kontakt ze słuchawkami marki Xiaomi?

    APPLE ma problema, chyba czytają peany PSZEMOLA :
    http://www.reuters.com/article/2014/08/06/us-china-a
    pple-idUSKBN0G60JQ20140806
    http://www.engadget.com/2014/08/06/china-procurement
    -ban-apple-government-use/
    http://appleinsider.com/articles/14/08/06/china-bans
    -government-agencies-from-purchasing-apple-products-
    --report

    --
    paskuda03

  • 14. Data: 2014-08-07 15:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ha, ha, ha :-)) Dobre... Ty nie wiesz co się dzieje w Chinach??

    Trybun jest miłosnikiem demokracji Rosyjsko Chinskiej...

  • 15. Data: 2014-08-07 17:48:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 07 Aug 2014 13:04:42 +0200, Trybun <I...@j...com> wrote:

    >Jesteś pewny że Xiaomi to robi? Przecie takie przesyłanie filmików czy
    >fotek musi generować kosmiczny wręcz transfer danych... A poza tym komu
    >potrzebna poza jankesami inwigilacja normalnych ludzi?

    No właśnie. Jeśli to prawda to myślę że te bardziej znane firmy też to
    robią tylko może o tym nie słychać, albo jeszcze nikt do tego nie
    doszedł.
    Z drugiej strony to nie wiem co o tym myśleć bo tak na logikę to
    jednak trochę tych użytkowników jest, jeśli tak by każda firma
    szpiegowała każdą osobę na świecie to ciekawe gdzie by te dane niby
    składowali przecież to są ogromne ilości danych które gdzieś trzeba
    pomieścić.
    Zresztą czasem śmieszy mnie to niby dbanie o swoją prywatność, a
    profil na facebooku otwarty z adresem i numerem telefonu i selfi do
    tego na pół ekranu.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-08-07 20:26:11
    Od: Paweł Muszynski <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2014-08-07 o 13:37, Pszemol pisze:
    > "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    >>> http://venturebeat.com/2014/08/05/xiaomi-unseats-sam
    sung-as-top-mobile-vendor-in-china/

    > Podasz Marku tytuł? Bo nie widzę u siebie...

    Ja pisałem w wątku o temacie Xiaomi, i w wtku Czy to dobre smartfony -
    żonie kupiłem Redmi Note.

    Paweł

  • 17. Data: 2014-08-08 15:44:17
    Od: a...@g...pl

    januszek wrote:

    > Chris napisa?(a):

    > Robią wszyscy. Tu jest link od jednego z userów MI2s, ktory podsluchiwal
    > swoj telefon i wkleil to co telefon wysyla: http://wklej.to/5Gupk

    ping z komunikatora jabbera, pewnie domyślnie jest dodany jakiś xiaomowy
    user do listy

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 18. Data: 2014-08-08 16:00:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-07 14:31, Pszemol pisze:
> [...]
    > otwiera się jak będziesz kiedyś w Chinach...
    > Przekonasz się wtedy o normalności tego kraju i jego aspiracjach.

    Dobra rada, daj sobie spokój z pogłębianiem wiedzy w tematyce
    "polityka", w kuźni propagandy kapitalistycznej - Wikipedii. Kiedeś
    owszem, ale od kiedy znalazła bogatego sponsora, (przypuszczalnie
    współczesne gestapo, czyli nie tylko z licencją na zabijanie ale także
    na torturowanie ludzi) to całą zawartość w tym temacie należy spuścić do
    szamba, tyle jest warta.

  • 19. Data: 2014-08-08 16:01:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-07 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Trybun jest miłosnikiem demokracji Rosyjsko Chinskiej...

    Lubisz się droczyć, przecież doskonale wiesz że jeżeli w ogóle już
    jestem, to jestem miłośnikiem tylko i wyłącznie faktów i prawdy.

  • 20. Data: 2014-08-08 16:02:38
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-07 17:48, dizel pisze:

> [...]
    > Zresztą czasem śmieszy mnie to niby dbanie o swoją prywatność, a
    > profil na facebooku otwarty z adresem i numerem telefonu i selfi do

    Po prostu konkurencja widząc w Xiaomi prawdziwą konkurencję, robi mu złą
    opinię. Z tą inwigilacją to kompletna bzdura, zwłaszcza jeżeli weźmiemy
    pod uwagę Chiny. Pomyślałby ktoś że ktoś tam w Pekinie czyha na fotki i
    filmiki Polaków... absurd, nie ma absolutnie żadnych powodów aby
    Chińczycy mieli to robić.