  • 11. Data: 2014-02-08 17:05:23
    Temat: Re: Nowy samochód?
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 8 Feb 2014 06:17:43 -0800 (PST), Andrzej Popiel
    <a...@g...com> wrote:

    >Twoim zdaniem, którą markę wybrać?

    Renomowaną.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2014-02-08 19:49:26
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-08 15:17, Andrzej Popiel pisze:
    > Przed zakupem samochodu zastanawiamy się, którą wybrać markę.
    > Do niedawna było to proste, ale dziś już nie.
    > Twoim zdaniem, którą markę wybrać?

    Może jakieś kryteria. Co jest ważne?

    Ja od dawna mam listę aut, którymi chciałem pojeździć
    przez conajmniej pół roku. Teraz też się na coś czaję.
    Myślę, że przed 50-tką lista się skończy.

  • 13. Data: 2014-02-08 20:14:36
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-08 19:49, megrimsES pisze:

    > Może jakieś kryteria. Co jest ważne?
    >
    > Ja od dawna mam listę aut, którymi chciałem pojeździć
    > przez conajmniej pół roku. Teraz też się na coś czaję.
    > Myślę, że przed 50-tką lista się skończy.

    no to pisz jakie, twoje muszą być ciekawe :)

    Łukasz

  • 14. Data: 2014-02-08 20:34:27
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-02-08 20:14, dddddddd pisze:

    > no to pisz jakie, twoje muszą być ciekawe :)

    ue tam.

  • 15. Data: 2014-02-09 00:16:51
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Andrzej Popiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Przed zakupem samochodu zastanawiamy się, którą wybrać markę.
    > Do niedawna było to proste, ale dziś już nie.
    > Twoim zdaniem, którą markę wybrać?

    Moim zdaniem, należy wybrać markę dobrą.
    I lepiej się pospiesz, bo z upływem czasu będzie coraz trudniej.
    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2014-02-09 17:37:08
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Andrzej Popiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Moim zdaniem, należy wybrać markę dobrą.
    > I lepiej się pospiesz, bo z upływem czasu będzie coraz trudniej.

    Czekaj, czekaj to bendzie*) trudno: nie chińską :(

    *) "bendzie" zamiar dokonany

    pozdr
    lublex

  • 17. Data: 2014-02-09 18:26:31
    Od: "A5tu5" <a...@v...pl>

    ISUZU

    --
    A5tu5

  • 18. Data: 2014-02-11 11:29:49
    Od: robot <r...@v...pl>

    W dniu 2014-02-08 15:17, Andrzej Popiel pisze:
    > Przed zakupem samochodu zastanawiamy się, którą wybrać markę.
    > Do niedawna było to proste, ale dziś już nie.
    > Twoim zdaniem, którą markę wybrać?

    Lexus

    --
    pozdro

  • 19. Data: 2014-02-11 11:44:06
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "robot" <r...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Lexus

    Logan

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 20. Data: 2014-02-11 12:48:26
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2014 06:17:43 -0800 (PST), Andrzej Popiel napisał(a):

    > Przed zakupem samochodu zastanawiamy się, którą wybrać markę.
    > Do niedawna było to proste, ale dziś już nie.
    > Twoim zdaniem, którą markę wybrać?

    Tylko Citroen.

    --
    Franc