  • Data: 2015-02-26 12:45:27
    Temat: Re: Nowy samochód - rysy na lakierze
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-25 o 20:03, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Wed, 25 Feb 2015 17:08:55 +0100, Cavallino napisał(a):
    > Najśmieszniejsze, że jak rozumiem salon woli robić cyrki, zamiast kupić za
    > 40zł tubę pasty do polerowania i sprawę załatwić jeszcze nim ktokolwiek by
    > to zauważył.
    >
    > Bo zakładam że o rysy tego kalibru chodzi, a nie o takie gwoździem do
    > podkładu.

    o takie właśnie chodzi, ale jest też problem z falowaniem obrotów
    silnika, więc nie do końca jest tak że klient jest po prostu czepialski.

    http://forum.daciaklub.pl/viewtopic.php?p=1659863&si
    d=9e2ac3d68449f25ca112f2a7c98d30c2

    Nie wiem jakie są realia (takie mankamenty po transporcie z fabryki),
    ale diler popełnił błąd pokazując klientowi niesprawdzony samochód. Jak
    już mleko się wylało to powinien szybko załagodzić sytuację, dać jakąś
    zniżkę (lub nawet zrezygnować z marży) i o temacie zapomnieć, bo ciągnąc
    tą aferę tracił czas i pieniądze, nie mówiąc już o smrodzie jaki
    zostanie w Internecie.
    Inna sprawa że bałbym się trochę kupić samochód tak niechlujnie składany
    (tu zapomnieli nakrętki na wentylek, tu jakiś tam kabel nie zamocowany)
    to co dopiero może być w środku, czego nie widać gołym okiem.
    Auto trochę kasy to jednak kosztuje i spodziewałbym się trochę większej
    staranności montażu niż w produkcie no-name składanym w CHRL.