eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, Infiniti -- VC-T › Re: Nowy silnik, Infiniti -- VC-T
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy silnik, Infiniti -- VC-T
    Date: Mon, 20 Nov 2017 13:49:15 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 18
    Message-ID: <ouuj0b$noq$1@node2.news.atman.pl>
    References: <5a1188c7$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1511182155 24346 82.139.185.195 (20 Nov 2017 12:49:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Nov 2017 12:49:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.4.0
    In-Reply-To: <ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: avast! (VPS 171120-2, 2017-11-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619284
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-11-19 o 14:52, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Sun, 19 Nov 2017 14:36:07 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    >
    >> https://youtu.be/P0j4UAFEAx4?t=2m
    >> Ciekawe mechaniczne rozwiązanie.
    >> Ale dochodzą w szereg połączone cztery źródła ewentualnych luzów. Co
    >> prawda tam nie ma już wszędzie wysokich obrotów.
    >
    > Wszystkie spalinowce odchodzą powoli do lamusa. W przyszłości będą
    > egzystować w wąskich niszach specjalistycznych. Nasi następcy będą się
    > dziwić jak mogliśmy tolerować te marne 25 % sprawności termodynamicznej
    > przy tak cholernie rozbudowanej konstrukcji z mikronowymi tolerancjami,
    > ścisłymi momentami dokręcania tego czy owego oraz zbyt wysokimi wymogami
    > eksploatacyjnymi. Tak jak my dziś dziwimy się 5 % sprawności parowozu i
    > z rozczuleniem patrzymy na maszynistę co stację polewającego oliwą
    > korbowody.
    Ale następcy silnika cieplnego nadal nie widać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: