-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: robot <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowy silnik, Infiniti -- VC-T
Date: Mon, 20 Nov 2017 13:49:15 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <ouuj0b$noq$1@node2.news.atman.pl>
References: <5a1188c7$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
<ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1511182155 24346 82.139.185.195 (20 Nov 2017 12:49:15
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Nov 2017 12:49:15 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
In-Reply-To: <ixhqgh1lba7.p7yfmpzvelup$.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: avast! (VPS 171120-2, 2017-11-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619284
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-11-19 o 14:52, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Sun, 19 Nov 2017 14:36:07 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
>
>> https://youtu.be/P0j4UAFEAx4?t=2m
>> Ciekawe mechaniczne rozwiązanie.
>> Ale dochodzą w szereg połączone cztery źródła ewentualnych luzów. Co
>> prawda tam nie ma już wszędzie wysokich obrotów.
>
> Wszystkie spalinowce odchodzą powoli do lamusa. W przyszłości będą
> egzystować w wąskich niszach specjalistycznych. Nasi następcy będą się
> dziwić jak mogliśmy tolerować te marne 25 % sprawności termodynamicznej
> przy tak cholernie rozbudowanej konstrukcji z mikronowymi tolerancjami,
> ścisłymi momentami dokręcania tego czy owego oraz zbyt wysokimi wymogami
> eksploatacyjnymi. Tak jak my dziś dziwimy się 5 % sprawności parowozu i
> z rozczuleniem patrzymy na maszynistę co stację polewającego oliwą
> korbowody.
Ale następcy silnika cieplnego nadal nie widać.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.11.17 14:09 T.
- 20.11.17 14:21 Poldek
- 20.11.17 14:32 robot
- 20.11.17 14:59 robot
- 20.11.17 15:09 Kris
- 20.11.17 16:04 robot
- 20.11.17 16:11 Kris
- 20.11.17 16:18 Poldek
- 20.11.17 17:59 m4rkiz
- 21.11.17 09:21 robot
- 21.11.17 11:25 Poldek
- 21.11.17 16:49 robot
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław