  • Data: 2019-06-16 00:00:29
    Temat: Re: O Mathematice
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet bym się tego nie spodziewał.
    > Ale innych pewnie nawet nie będzie musiał.
    >
    > https://www.quora.com/Why-isnt-Mathematica-a-widespr
    ead-programming-language/answer/Jon-Harrop-2

    Because it's proprietary.

    To dobrze? To niedobrze? Bo nie wiem.
    To trochę tak, jak ze stwierdzeniem, że coś jest np. niemieckie.

    700.000x wolniejsze? Od czego? Podał link do Google Groups, do posta sprzed... 10
    lat.

    > https://www.quora.com/Is-Mathematica-good/answer/Jon
    -Harrop-2

    Extremely buggy. Znowu link do jakiegoś forum, tym razem sprzed 9 lat.

    Godek, ja rozumiem, że jest późno, ale jeśli o tej porze jesteś taki niedysponowany,
    to może poczekaj z takimi postami do rana, albo coś?