  • Data: 2019-06-16 22:14:14
    Temat: Re: O Mathematice
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 czerwca 2019 00:00:30 UTC+2 użytkownik Maciej Sobczak napisał:
> [...]
    ead-programming-language/answer/Jon-Harrop-2

    > Because it's proprietary.
    >
    > To dobrze? To niedobrze? Bo nie wiem.

    Z tego co widać, ma raczej hamujący wpływ na rozpowszechnianie się systemu.
    Więc jeżeli komuś zależałoby na rozpowszechnieniu systemu, to raczej niedobrze.

    Z drugiej strony, jeżeli ktoś ma klientów którzy płacą mu dostatecznie dużo, to
    pewnie dobrze (dla tego kogoś)

    > To trochę tak, jak ze stwierdzeniem, że coś jest np. niemieckie.

    Nie rozumuem.

    > 700.000x wolniejsze? Od czego? Podał link do Google Groups, do posta sprzed... 10
    lat.

    Od MLa.
    Kody źródłowe chyba umieścił.

    > Extremely buggy. Znowu link do jakiegoś forum, tym razem sprzed 9 lat.
    >
    > Godek, ja rozumiem, że jest późno, ale jeśli o tej porze jesteś taki
    niedysponowany, to może poczekaj z takimi postami do rana, albo coś?

    Harrop swego czasu pracował u Wolframa.
    Czy wie co mówi, tego nie wiem, ale chwali się u niego to, że raczej podpiera swoje
    tezy eksperymentami i pomiarami.

    Źeby nie było, że tylko źle:
    https://www.quora.com/From-a-developer-point-of-view
    -what-are-the-biggest-pros-and-cons-of-Wolfram-Mathe
    matica-and-the-Wolfram-Language/answer/Jon-Harrop-2