eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a5b:30c:: with SMTP id j12mr142676ybp.5.1548921881350; Thu, 31
    Jan 2019 00:04:41 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a5b:30c:: with SMTP id j12mr142676ybp.5.1548921881350; Thu, 31
    Jan 2019 00:04:41 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!v55no3082285qtk.0!news-out.google.com!m21ni1399qt
    a.0!nntp.google.com!v55no3082274qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 31 Jan 2019 00:04:41 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 31 Jan 2019 08:04:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 22
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740577
    [ ukryj nagłówki ]

    > >Książkowo jest 14,2 +/- 0,2 V
    >
    > Ale z ktorego roku ksiazka :-)
    >
    >
    > https://www.olx.pl/oferta/regulator-napiecia-bosch-1
    4v-28v-szczotkorzymacze-oryginal-CID5-IDv4XpM.html
    >
    > Tylko pytanie - nie chcialo im sie za duzo cyfr drukowac,
    > a moze w danych technicznych jest tolerancja -0.0V : +0.4V

    To jest prawidłowo oznaczy regulator. Po zamontowaniu będzie około 14,4 V w
    instalacji. 14 V to jest przyjęta wartość znamionowa, zamiast 12 V jak było w Syrenie
    czy starym Żuku z prądnicą.
    Sam nie tak dawno wymieniałem alternator w swoim wozie, z powodu pęknięcia korpusu i
    na jego tabliczce znamionowej było napisane 14 V / 90 A. Po założeniu do samochodu ma
    14,3 V w szerokim zakresie obciążeń, co jest napięciem prawidłowym.
    Te 14 V można powiedzieć że jest przyjętym napięciem znamionowym.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: