eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <8...@g...com>
    <5c508e73$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c511d0f$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5c51f84d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <6...@4...net>
    <3...@g...com>
    <72it1mlj5gu2$.n8lq6x96tysp.dlg@40tude.net>
    <8...@g...com>
    Date: Sun, 3 Feb 2019 19:15:58 +0100
    Message-ID: <9op9bi2m4wn7$.eqpgiratrbi8.dlg@40tude.net>
    Lines: 43
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1549217746 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 82.143.187.50:60363
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3575
    X-Received-Body-CRC: 3484724628
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740696
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 2 Feb 2019 05:32:58 -0800 (PST), Tomalo napisał(a):
    >> Troche sie plączą w zaleceniach. To kiedy zakonczyc ladowanie ?
    >> Bo ten punkt 3.5 to po dolaniu wody, w celu wymieszania.
    >>
    >> P.S.
    >> 7.2.8 ?? ?????????????? ?????????? ?????? (??? ???????????? ????? 6
    >> ???????) ??????? ????? - ?????????? ?????, ? ? ??????????? - ???????
    >> ?????? ?????-??????????? ?????, ??? ??????????????? ? ???????????????
    >> ?????????? ???????.
    >>
    >> Czyzby chodzilo o przeładowanie ?
    >
    > No może w niektórych miejscach nieprecyzyjnie zostało przetłumaczone.
    >
    > Chodzi o przeładowanie, te punkty mówią o nieprawidłowej
    > eksploatacji. Akumulator można przeładować. Nie stosując
    > prawidłowego ograniczenia prądu 1/10 pojemności a zamiast tego prąd
    > Q=1 i za długi czas ładowania uszkodzi baterię. Zacznie się rozpad

    Zaloze sie, ze nie chodzi im o prad C/1, bo i skad taki - ze spawarki?
    Tylko wlasnie cos rzedu C/10, ale za dlugo.

    > elektrod i dojdzie do przegrzania baterii i uszkodzeń termicznych.

    60A*12V ... 720W ... no, bedzie goraco.
    Albo i nie, biorac pod uwage ze sporo tej mocy pojdzie na produkcje
    wodoru i tlenu.
    Zreszta na przegrzanie maja inny zapis.

    Byl taki aku, co pozwalal na C/1 przez 2h, ale to wykonanie specjalne
    ...

    >Baterii nie przeładujesz jak będziesz stosował niski prąd 1/20 lub mniej.
    >Ładowanie za dużym prądem zniszczy każdy akumulator.

    A C/10 to za duzy ?
    Bo C/20 to tylko polowa z tego.

    Producenci samochodow jakos wola 14.4V z tendencja do obnizenia do
    13.8 nawet, producenci specjalizowanych ladowarek pisza raczej o 20mA
    w trickle mode. Ewentualnie ładowaniu cyklicznym.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: